tisdag 14 december 2010

SEXNOVELL - Mot väggen.

SEXNOVELL - Dominans, brutalitet, rapeplay.

Känsliga läsare eller personer som inte gillar den här typen av noveller uppmanar jag till att sluta läsa nu. Se till att ha satt upp ramar och använd stoppord om ni låter det bli verklighet.

Retsamt tittar du till mot mig, sekunden senare lyfter du från marken innan du naglas fast mellan mig och väggen.
-Jag har saker att göra, säger du argt.
Jag greppar ditt hår och böjer huvudet bakåt och säger med mina läppar mot din hud
-Jag ska ha dig
-Ge fan i det, säger du.
Du försöker pressa bort min kropp genom att ta spjärn mot väggen men det resulterar bara i att du dunkas upp mot den hårt igen.
-Du är en kåt liten slyna, sluta bråka, säger jag.
För samtidigt min hand upp över din kropp och pressar upp din bh över brösten och greppar ett av dem in min hand.
-Jag har saker och göra och är fan inte kåt, lägg av! säger du bestämt.
-Du är en kåt slyna, befaller jag.
Innan du hinner svara nyper jag till i den bröstvårta och ditt ända svar blir ett lättare skrik. Jag låter min hand glida ner till dina shorts och knäpper upp den så dem faller av dig. Du sliter upp min tröja och river mig i magen. Snabbt tar jag tag om dina händer och sliter upp dem ovan för ditt huvud, pressar i hopp dem och håller fast dem med ett grepp om dina tummar så det gör ont om du tar ner dem.
Din kropp är helt utelämnad du sitter fast och min fira hand har fritt spelrum.
-Jag slår vad om att du är kåt nu slyna, säger jag.
-Lägg av det är jag inte,
-Allt du vill just nu är att känna min grova kuk tänja ut din plaskvåta fitta din slyna, säger jag.
-Du får fan inte göra så här jag är inte våt och jag är ingen slyna.
Samtidigt som du skriker till mig känner du min hand glida utan på trosan över venusberget och mellan dina höftben.
-Ska vi göra en deal då? Frågar jag.
-Vi ska fan inte göra en deal, släpp loss mig, säger du.
-Är du våt så knullar jag dig som den slyna du är annars låter jag bli, jag vet att jag kommer knulla dig, säger jag.
-Dra åt helvete idiot jävel, säger du.
Hela du börjar sprattla för att komma undan och det gör ont i dina fingrar när du försöker dra ner armarna, din rumpa pressas upp och ned mot mig vilket resulterar i att jag stönar till när du smeker min kuk som är tryck mot dig. Min hand glider ner i dina trosor och du pressar ihop benen och börjar sprattla ännu mer när du fattar att jag kommer känna efter.
Nej, nej nej, skriker du till mig.
Jag pressar dig stenhårt mot väggen, mina fingrar trycker sig hårt mot dina svullna blygdläppar och du flämtar fram ett nytt nej samtidigt som jag pressar in ett knä mellan dina ben. Din fitta är vidöppen för mig och du hör min triumferande fnysning när jag känner dina safter och hårt trycker in två fingrar i dig.
Du blir blixtstilla och knäpptyst, fasthållen, förnedrad och full av skam som blandas med njutningen från hur mina fingrar tänjer ut din våta fitta förstenar dig.
-Våta slyna, säger jag.
Jag knäpper upp mina byxor och sliter i samma rörelse ned dina trosor så den över låren du känner min hårda kuk pressas utmed dina skinkor
Jag för på nytt in mina fingrar i dig och rör dem så dem kladdas ned riktigt ordentligt. Du böjer ned huvudet och sluter ögonen samtidigt som mina fingrar glider ur din fitta men ett smaskande ljud. Sekunden senare känner du min kladdiga hand mot din mun. Gapa hör du mig befalla samtidigt som jag klämmer hårdare om dina händer jag håller fast ovanför ditt huvud. Du bråkar lite grann men jag trycker på och samtidigt som mina fingrar glider in i din mun och fyller den med smaken av dina safter böjer jag känna på din fitta med kuken och stöta uppåt med den. Första stöten kommer inte rätt men som på instinkt särar du benen och i nästa rörelse fyller jag din plaskvåta fitta.
Njutningen exploderar ut i varje mm av mig och hela jag förvandlas till något djuriskt som ursinnes löst stöter in i dig gång på gång. Greppet om dina händer hårdnar, jag för mina andra hand hårt över din mage och upp runt brösten.
-Slyna, säger jag.
-ehhh, svarar du.
Min handflata träffar din kind och sekunden efteråt känner du hur jag greppar din hals stenhårt, dina armar är fasthållna och du är fullkomligt utelämnad till min vilja. Handen kramar hårt om din hals samtidigt som jag knullar dig ännu hårdare och du bokstavligt manglas mot väggen.
-Kåtslyna, säger jag.
-mm, säger du.
Safterna du utsöndrar pressas ut ur din fitta runt min grova kuk som tänjer ut dig och rinner ner över min pung. Stönen du utsöndrar börjar bli högre och högre, du är fullkomligt besegrad men ändå arg på mig och vägrar pga prestige att ge efter. Jag kramar så hårt runt halsen att du du känner dig yr men vet inte om det är pga av att hjärnan fått syrebrist för att jag hindrar blodet eller om det beror på njutningen, njutningen som jag tvingat dig att ta emot om som är okontrollerbar.
-Slyna, säger jag igen.
Pressar sekunden senare upp dig med hela min stryka och vikt mot väggen och börjar brutalknulla dig hänsynslöst. Du försöker böja bakhuvudet för att det inte ska dunka i väggen, mina stötar är så kraftfulla och snabba att du studsar ut från väggen efter att ha blivit intryckt i den. Jag rör mig snabbare ut och tränger in i dig och pressar på med min vikt så du slungas tillbaka mot den sekunden senare.
-Slyna, hör du mig vråla.
Fast du blir för brutalt tagen för att kunna svara och allt du kan göra är att vara fullkomligt utelämnad samtidigt som jag besutten av min kåthet tränger i i dig med brutalitet. Min kuk stöter in, tänjer ut och besitter din fitta varje gång jag tränger in och världen runt omkring försvinner när njutningsimpulserna tar över mer och mer i dig. Jag släpper din hals och för handen ner över din sida och pressar ned den utmed din höft. Du flämtar till högt när jag smeker din överkänsliga klitoris.
-Slyna, slyna, slyna, säger jag gång på gång.
Mina ord varseblir du bara svagt medan du jag brutalt knullar dig stenhårt mot väggen, njutningen besitter dig fullkomligt mer och mer. Plötsligt exploderar hela du med ett skriv och fittan drar i hopp sig runt kuken. Instinktivt spänner dig i en båge men tvingas att räta ut kroppen varje gång jag tränger och dunkar dig mot väggen.
När orgasmen slutligen går mot sitt slut känner du hur brutalt din kropp blivit behandlad, det smärtar från mitt grepp i dina händer och du vill bara vila. Ändå fortsätter jag att knulla dig lika brutalt som tidigare och fingrarna på din klitoris är smärtsamma.
-Slu.u.uta, stammar du fram tack vare att orden bryts när du dunkas mot väggen.
Kåtheten i mig är så total att jag inte tänker på vad du säger, njutningen av att om och om igen tränga i dig tar bort allt förnuft. Sexigheten du besitter är så total att bara en sak kan få mig att sluta ta dig brutalt.
Utan val är du tvungen att stå kvar känna hur jag gör vad jag vill med dig, fast du blir arg kan du inte påverka och din kropp återhämtar sig långsamt och njutningen börjar ta över mer och mer.
-Slyna, stönar jag fram.
-ja, svarar du.
Mitt pek och långfinger pressas mot din klitoris och jag låter dem börja ska riktigt snabbt samtidigt som mitt kåtraseri dunkar in i dig. Jag känner njutningen närma sig, hur pungen drar i hopp sig, hur kuken och penisroten växer ytligare. Njutningen från hur dina trånga fittväggar smeker mig är total och jag stönar högt samtidigt som den yttersta känslan byggs upp och sekunderna senare sprutar jag i. Jag pressar dig stenhårt mot väggen och är allra längst inne i dig och göra några djupa stötar samtidigt som jag tömmer mig i dig.
Min kropp skakar och jag lutar mig fram och stöder mitt ansikte mot sidan av din hals medan mina andhämtningar som snabbt blir lugnare och lugnare smeker din hud. Jag håller kvar dina händer ovanför din kropp och börjar efter ett tag smeka dig med min andra hand. Tiden upphör medan vi står förenade och bara andas i en evighet.
-Kom vi går och duschar, säger jag.
Lägger mina händer runt dig bakifrån och leder dig långsamt mot badrummet.


Sexnoveller


Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 1.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 2.  
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.

1 kommentar: