fredag 20 augusti 2010

SEXNOVELL - Självkontroll aka Massagenovell



En ganska snäll novell fast med inslag av dominans. Detta är den sista mjukare novell jag kommer publicera på ett tag så förbered hårt sex.


Linjerna som i perfekt sammansättningen ligger utbredda framför mig fångar hela mitt väsen. Smeker din nacke med min blick och låter den glida vidare ner för din rygg, över midjan och rumpan. Ser på dina ben och för sedan min blick uppåt. Hela mitt väsen skriker av vilja att ta dig, att lägga hela min stora kropp över dig och ta dig stenhårt.

Andas in djupt och när min blick på nytt når din vackra nacke placerar jag mina händer på den, långsamt för jag ned dem över axlarna. Formar mina fingrar runt och ökar trycket samtidigt som jag pressar mina handlovar mot dina skulderblad. Glider länge och mjukt över din hud och masserar in värme i dig.


Placerar mina tummar på var sin sida av ryggraden vid början av din nacke för dom sedan långsamt rakt upp tills jag når ditt hårfäste. Beröringen får dig att rysa och flämta till, skönheten i dig ökar genom njutningen och min egen energi ökar i och med det. När mina tummar gjort om vandringen i en evighet spänner jag mina fingertoppar och låter dom glida nedför hela din rygg till svanken. Min blick fastnar på din rumpa samtidigt som mina handflator börja glida uppför din rygg se följer den efter.
Din andning blir både djupare och häftigare på samma gång medan beröringen ger mer och mer effekt i din kropp.

Med ett ryck flämtar du förväntansfull till när jag sätter mig grensle över dig och något mer än händer snuddar mot dina skinkor.
Min ena hand vandra upp och ner för din korsrygg, den andra låter jag beröra din nacke. Mina fingertoppar glider över din bara hud och varje liten rörelse skickar ut impulser i dig. Fingrarna når din hårbotten och glider upp genom håret samtidigt som min andra hand går ner över din ena skinka.
Styrkan mina händer besitter gör sig påmind när tar tag om skinkan och kramar den hårt med en klämmande rörelse. Din fitta öppnas lätt samtidigt som min kuk och pung mot din bara hud gör sig ännu mer påminda.
Försöket att vrida huvudet och titta på mig hindras av min hand i ditt hår som jag trycker ned dig med. Mina ord kommer mörka och djupa från det innersta av min kropp.

-Ligg kvar

Min andra hand släpper ditt huvud och glider nedför nacken, ryggen och svanken innan även den är på rumpan. Drar långsamt upp min kropp från dig och böjer mig framåt samtidigt. Ollonet glider över huden mellan dina skinkor när det är vid början av benen greppar jag dina skinkor på nytt. Pressar isär dem med mina händer så kukhuvudet nästan nuddar dina svullna blygdläppar. Släpper dina skinkor du känner min kuk vidröra dem. Placerar fingrarna på din nacke spänner händerna och drar dom utmed hela din ryggrad ända ner till korsryggen.

Formar mina händer runt huden på dina skinkor och masserar dem hårt. Särar dem riktigt mycket så din fitta blir fullkomligt vidöppen. Samtidigt låter mitt ollon vidröra din plaskvåta öppning, du flämtar till av kåt förväntan.
Ruset av njutningsfull vilja besitter mig.
Vetskapen om att jag hur lätt som helst kan tränga in och uppleva hur din plaskvåta fitta formar sig runt min kuk gör mig galen, lika så synen av hur sexig du är.

Viljan att ta dig är total.

Långsamt släpper jag dina skinkor dina blygdläppar sluter sig runt mitt ollon. Låter mina händer glida upp för din rygg, du vrider dig under mig.
Jag uppbådar all självbehärskning jag har för att inte tränga in i di. Du ryser när mina händer glider över din hud, en stark hand på varje sida av din ryggrad. Beröringen når din nacke nu, musklerna under mina händer skakar till. Långsamt för jag upp mina fingertoppar i din hårbotten varje mm jag vidrör känns i hela dig.

Jag virar in min hand i ditt hår och håller det i ett fast grepp drar plötsligt till i det hårt, sen känner du min retsamt mjuka beröring igen.
Vill känna din kropp under mig och sänker mig över dig, låter min tyngd vila på dig och kysser din nacke, du flämtar.
Instinktiv börjar du stöta din stjärt mot min kuk, men jag retas och rör mig med dig så bara ollonet är inne mellan dina fuktiga fittläppar.
Önskan att känna njutningen explodera ut i mig genom tränga in i din sköna kladdiga fitta är så enorm att bara en sak kan behärska mig.

Tanken på att få din kåthet att öka ännu mer.

Att skapa så mycket förväntan och kåthet i dig att allt annat försvinner. Göra din önskan att bli uttänjd och brutalknullad så stor att du inte vet vart du ska ta vägen. Sexigheten i din njutning och din desperation efter att få kuk triggar mig till att uthärda det olidliga

Mina läppar smeker din nacke mer och mer intensivt, du känner hur jag stönar över din hud. Händerna i din hårbotten blir mer hårdhänta, jag greppar ditt hår, drar och rycker i det och tvingar ditt huvud dit jag vill ha det. Börjar röra mina höfter med väldigt små och snabba stötar min kuk jobbar fram och tillbaka mellan dina plaskvåta fittläppar.
Makten jag har över dig genom kåtheten och din vilja att få kuk tänder mig, med vibrerande röst börjar jag tala till dig.
Beskriver väldigt perversa och detaljerade sakar för dig. Talar om sådant jag vet att du tänder på men i vanliga fall aldrig skulle erkänna att du gillar.
Stönen och ökningen av dina rörelser under mig avslöjar hur mycket du gillar det extremt perversa jag berätta.

Mina händer, mina läppar, min kropp över din, mit ollon mellan dina plaskvåta fittläppar i kombination med det jag berättar blir för mycket. Självmant börjar du själv tala om dina innersta tankar, fantasierna som tack vare att dom är så förbjudna tänder dig massor. Utan att tänka på att det är pinsamt ber du om att det ska, säger att du gör vad som helst ska hända bara du får känna din fitta fyllas.

Men jag bara fortsätter så hela du kokar och nästan övertygas om att kåtheten kommer döda dig.
Känner att jag börjar tappa kontrollen, frustrationen över min egen kåthet gör mig rasande men det finns bara en utväg nu.

Min kuk tränger in i dig i stenhårt, hela min uppbyggda kåthet får mig att explodera så totalt att det svartnar. Gång på gång pressar jag mig in i din plaskvåta fitta. Förenar mig med dig så hårt att hade inte njutningen varit så enorm hade det gjort ont . Orgasmerna exploderar genom din kropp och skakar den i krampryckningar, din fitta sluter sig fullkomligt runt min stenhårda kuk.
Jag blir ännu grövre min pung dras samman, fullkomlig njutning från hela mitt väsen slungas in i dig. Jag skakar och pressar mig långt in i din livmoder samtidigt som allt runt mig försvinner och min sperma sprutar in i dig.

Andas tungt när jag kommer till sans igen ser leende på din fullkomlighet, du sneglar bakåt och möter mina ögon. Skönheten i dig är total.

Slänger utan förvarning runt dig på rygg dina ögon blixtrar till av nya förväntningar. Jag särar dina ben brett och sätter mig mellan dem. Blandningen av min kladdiga sperma och dina fittsafter och börjar långsamt rinna ur dig. Jag fångar upp det som runnit ner mellan dina skinkor med min hand. Berör dina svullna fittläppar, särar dem brett och ser min sperma flyta i dig. Tränger in först med två, sedan tre fingrar, du flämtar av njutning när ditt inre tänjs ut. Våra förenade kåtsafter rinner ner över min hand medan jag gång på gång trycker in dem i dig.

Hela du är överkåt och vill känna hur din fitta bli uttänjd mer och mer. Du stönar högt av skräckblandad njutning när jag tränger in med ett fjärde finger i dig. Samtidigt börjar jag snurra över din klitoris med tummen, du stönar allt högre. Greppar ditt ena bröst och klämmer bröstvårtan hårt. Trycker in fingrarna i dig ända till knogarna, vilket funkar tack vare allt kladd och din otroliga kåthet, allt du vill är att fyllas.
Vrider handen i dig så jag kommer åt att smeka upp runt blygdbenet och mot g-punkten. Stöter mot den gång på gång.
Jag är fylld av kåthet från att se hur sexig du är, min kuk är stenhård på nytt.

Endast önskan och viljan att få dig att komma och vrida dig i total njutning är viktig. Samtidigt är tanken på att låta ett femte finger glida in i din fullkomligt plaskvåta och genomkladdiga fitta enormt tändande.
Böjer mig ner och slickar din klitoris med snabba rörelser, du flämtar och stönar högt. Låter på samma gång min tumme ansluta sig till mina andra fingrar. Jag kladdar din klitoris med så mycket saliv att det rinner ner över min hand som är på väg att till fullo tränga in i dig.
Med kåt, rädd och enormt upphetsad röst säger du.

-Det kommer inte gå

Pressar ner dig med handen över ditt bröst och säger

-Du klarar det ligg kvar!


Du stönar högt, flämtar efter mer samtidigt som det gör ont men på ett sätt som tänder dig enormt, du vill att det ska ske. Suger in din klitoris mellan mina läppar och attackerar den med tungan på samma gång som jag pressar in hela handen bestämt.
Du skriker till av smärtblandad njutningen sen är orgasmen över hela din kropp

Fittan kramar runt min hand och håller den som i ett skruvstäd, jag skakar den fram och tillbaka medan stormen rider dig om och om igen.

När du sansar dig är hela din kropp färdig du andas tungt och vrider dig runt på sidan. Jag lägger mig bakom dig, omsluter din kropp med min arm och allt du är förmögen att göra är att andas tungt medan du långsamt återhämtar dig från orgasmen.

Min hårda kuk pressas mot dina skinkor och jag är inte färdig med dig på långa vägar.
Fast en liten stund till kan du få andas ut först.


Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga. 
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.

1 kommentar:

  1. Du tänjer på mina egna gränser av vad jag finner upphetsande och det är spännande.

    SvaraRadera