onsdag 25 augusti 2010

SEXNOVELL - Gisslan i ditt hem.

Historien är en ren fantasi och vill någon beröra den i en uppgjord lek se till att pratat igenom ramarna och bestämma ett stoppord i förväg.
Sexnovellen innehåller bl.a. dominans, Breath control och rape play.

Känsliga läsare eller personer som inte gillar den här typen av noveller uppmanar jag till att sluta läsa nu.

Jag garanterar här med att alla karaktärer i novellen frivilligt medverkade och att ingen av dom tyckte det av obehagligt eller kom till skada.


GISSLAN I DITT HEM
Jag tar mig in hos dig, behöver ett ställe att hålla mig undan på. Du är skrämd och skriker, jag får se till att tysta dig.
Mitt problem är bara att det är grymt långtråkigt att hålla sig gömd. Men hittar snart en väldigt bra sysselsättning för att få roligt. Vad du tycker om att jag gör det jag gör med dig skiter jag fullständigt i.

Första gångerna tar jag dig med rent våld sliter dina kläder i stycken, tar tag i dina ben och släpar in dig i sovrummet. Pressar långsamt isär dina ben du vet vad som kommer hända gör ett sista sprattlande försök att komma undan. Jag ger dig en lavett pressar mig över dig, dina ben är mot mina axlar jag trycker ner dem. Håller dina armar med min ena hand, den andra mot din strupe.
-VA FAN du är ju plaskvåt slyna,
Du rodnar påtagligt och kan inte låta bli att stöna när mitt ollon klyver dina plaskvåta fittläppar.
-Är du en våt liten slyna ditt luder?
Låter dig skämmas ännu mer genom att inte tränga bara leker med ollonet i öppningen, det smaskar högt. Vetskapen om att jag vet vilket tillstånd du är i får dig att skämmas brutalt mycket.
Spottar dig i ansiktet.
-SLYNA,
Du snyftar till i samma stund tränger jag in, du är vid öppen för mig och kan inte låta blir skrika ut ditt stön.
Njutningen av din våta trånga fitta gör mig galen, besitter mig fullkomligt. Även om någon skulle hugga huvudet av mig hade min kropp fullfölja det den på börjat. Stöter kuken ursinneslöst i dig gång på gång, varje tränger in smärtsamt djupt. Genom min tyngd pressar jag upp dina ben mot ditt bröst, tränger in ännu djupare nu. Du börjar panikartat slingra dig för att komma undan. Jag rycker till av ilska och i nästa sekund känner du hur greppet av min hand runt din strupe hårdnar. Paniken sprids i din kropp men jag är för stark och tung, allt du kan göra är att vara utelämnad och blottad till min vilja. Min kuk stöter konstant i din kramande våta fitta som inte lyder dig.

Blodtillförseln till ditt huvud är helt borta, du känner hur dina sinnen börjar domn. När dina ögon flimrar till lättar jag greppet, du tittar på mig med vättskrämda ögon. I blicken jag möter dig med finns bara iskall kyla.
Nyansen av ett svagt hånflin anas över mitt ansikte samtidigt som trycket över dina hals ökar igen. Utan något val tar du emot min rasande upphetsning samtidigt som du känner hur du är på väg att tappa medvetandet ännu en gång.
Spottar dig i huvudet när jag ger dig rätten att komma till sans igen, och säger föraktfullt.
- Din lilla knull hora varför är du så jävla våt och försöker komma undan samtidigt?
Helt blottad ligger du uppfläkt för mig, din fitta flödar runt kuken, du vill bli av med mig, vill att det ska vara över snart.
Herre gud, kommer jag inte snabbt vet du att du själv kommer komma. Bara tanken på det får skammen i att explodera i dig.
Jag nyper i din ena bröstvårta, smärtan får dig att stöna och rycka till för att komma undan men du sitter fast. Från ingen stans får träffar en hård örfil din kind sedan ett nytt stryptag och ett nyp i din ena bröstvårta. Trycket runt halsen blir kraftigare och du känner min kuk öka hastigheten i din plaskvåta fitta, du närmar dig.
-Nej, nej, nej, säger du panikslaget.
Du är nästan där och kan inte hålla tillbaka orgasmen längre. Sekunden senare är alla tankar bortblåsta och det ända som existerar i dig är njutningen som får dig att skaka i okontrollerad extas.
Varenda mm utav dig är i ett maximalt lyckorus, du försöker spänna dig i en båge men sitter fast. Någon stans i ditt medvetande varseblir du hur min kuk växer ytligare och mina händer håller dig ännu hårdare. Hela jag är en enda pulserande muskel i krampryckningar.
Orgasmens makt lättar slutligen från din kropp du är helt slut och känner min sperma spruta ut djupt i din fitta.
Snabbt glömmer du min sperma och våran njutning mitt grepp runt din hals är stenhårt. Du är på väg att tappa medvetandet igen och jag är okontaktbar. Slutligen slappnar jag av, greppet runt din hals lättar, du är räddad. Min kuk är fortfarande djupt inne i dig och trängs med våra kladdiga safter som blandats i din fitta, du känner varm andedräkt mot din hals
Båda två är helt oförmögna att röra sig.
Du rycks upp ur nirvanam och försöker knuffa bort mig och lyckas nästan resa dig upp. Jag slänger tillbaka dig på sängen och flyger upp ovanpå din kropp.
- Tills jag ger mig av gör du bara det jag säger till dig att göra inget annat, FÖRSTÅR DU!. Säger jag hårt

Ilskan kommer över dig, du förstår att det kommer hända igen. I ett nästan omärkbart men ändå existerande ögonblick besattes dina tankar av längtan.


Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga. 
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar