lördag 25 september 2010

SEXNOVELL - Utpressning på café.

Sexnovell - Utpressning, dominans, offentlig sex, tvång.

Känsliga läsare eller personer som inte gillar den här typen av noveller uppmanar jag till att sluta läsa nu. Se till att ha satt upp ramar och använd stoppord om ni låter det bli verklighet.


Caféer kan vara väldigt mysiga och inspirerande i sig. Skulle varit väldigt smickrande att möta upp dig på ett mörkt café i Gamla stan.
Du är redan där och jag får leta mellan dem avskilda avdelningarna innan jag hittar dig. Vi är nästan ensamma och omgivna av tjocka gamla murar från senmedeltiden. Samtalet flyter på lätt, våra ögon möts medan vi låter tankarna strömma fritt mellan oss. Då och då dricker vi från våra koppar, ibland skrattar vi och du lutar dig mot mig i de stunderna. Tiden förflyter under lätt flörtande medan vi ömsom skrattar och ömsom delar med oss av djupa tankar. Förtroende och spänning byggs upp medan vi leker med varandra genom lätta antydningar.  Stämningen är aningen sexuell men du är noggrann med att hålla en passande distans.
Skrattande tittar du på mig när min blick plötsligt blir mörk och jag spänner ögonen i dig hårt. Beteendet får dig att fnittra till då du tror att det ligger ett skämt bakom det men jag håller kvar din blick alldeles för länge.
- Du ska lyda mig, säger jag bestämt.
- Va, flämtar du upprört tillbaka
- Jag vet hur mycket som helst om dig och jag kommer avslöja allt om du inte lyder mig.
Hela du har stelnat till och lyssnar med full fokus på mig när jag drar upp saker du absolut inte vill ska komma ut. När jag berättar vilka jag ska avslöja det för känner du paniken komma krypande. Du vet inte hur jag vet bara att jag vet och att jag är fullkomligt allvarlig och menar vad jag säger.
- jag kommer pressa ner min hand i dina byxor och du ska lyda mig och sitta helt stilla, säger jag.
Du tycker jag är helt galen och fattar inte hur jag kunnat ändra personlighet så snabbt. Aldrig att du låter mig göra så förrän jag verkligen fått jobba för det, om än då. Min iskalla blick talar om att jag inte kommer dra mig för någonting och du vet att jag menar allvar, hemligheterna får absolut inte komma fram. Du tycker enormt synd om dig själv och känner ilska över att du vågade träffa mig men hur skulle du kunna veta. Sexgalningar som utnyttjar tjejer på dejter är ju något man bara läser om i tidningen och det är absolut inte vanligt.
Jag lägger min ena hand om dina axlar och innan du hinner försöka få bort den känner du hur mina fingrar försöker knäppa upp översta knappen i dina byxor. Instinktivt placerar du dina händer på min och försöker trycka bort den men jag håller kvar.
- Vill du att alla ska få reda på vilken slyna du är? Säger jag bestämt men ändå så tyst att ingen annan hör.
- Nej, svarar du
- Sluta bråka och lyd i så fall, jag vet att du är hora och vill du att alla andra ska få reda på det så bråkar du, vill du det? Frågar jag.
En lätt skakning på huvudet är allt du ger mig till svar.
– Jag kan slå vad om att du är plaskvåt redan nu bara för att du sitter här med mig hora, säger jag med ett lätt hånflin.
Jag öppnar översta knappen i dina byxor och markerar med armen runt dina axlar att du är fast och inte kan resa dig.
- Jag är inte våt, säger du argt.
Skratt kommer impulsivt ur mig och det gör dig arg och generad, du märker att jag ser rodnaden i ditt ansikte och kommer explodera i en arg attack.
- Sitt helt stilla nu annars vet du vad som händer lilla gumman, säger jag mycket bestämt.
- jag kommer föra ner min hand i dina byxor och pressa in ett finger mellan dina våta fittläppar och du kommer va en duktig hora som bara sitter och tar emot. Tar emot när jag pressar det mot din ena blygdläpp. Du kommer känna hur jag låter det glida utmed den hela vägen tills det når din klitoris. Sedan kommer du känna hur jag för ner utmed andra blygdläppen samtidigt som jag pressar ut den, berättar jag.
Jag knäpperupp två knappar till i dina byxor och lägger min jacka i ditt knä, du känner panik, skam och förnedring när mina fingrar glider ned över trosan. Dina ben är sammanpressade och jag pressar hårt ner mina fingrar längs med troskanten.
Mina fingertoppar närmar sig hela tiden väldigt långsamt springan.
- snälla sluta, jag gillar inte det här! Du får inte göra sådant här mot mig! säger du med lätt panik i rösten.
- Du väljer själv antingen vill du att jag smeker din våta fitta nu eller så vill du att jag avslöjar allt. Nå vad vill du? säger jag.
Du tittar till på mig snabbt och sedan glider din blick långsamt nedåt samtidigt som toppen på mitt pekfinger lyfter på troskanten.
-Vill du att jag ska pulla dig? säger jag
Tystnad
- Så du vill att jag avslöjar allt? Bra då vet jag, säger jag med elak röst.
- Nej.
- Så du vill känna mitt finger sära på dina våta fittläppar? frågar jag
- De är inte våta, försvarar du dig.
Jag börjar skratta på nytt sen darrar hela du till, min blick växlar plötsligt till rasande. Din kropp stelnar till samtidigt som du tittar stint på en av kopparna.
- Skulle det inte va folk här skulle det va riktigt synd om dig hora, du ljuger för mig och försöker dessutom byta samtalsämne i stället för att svara på mina fråga. Du är en billig hora som blivit plaskvåt av vad jag gör med dig och dessutom satt du säkert och tänkte på sex redan innan.
- Du ska få en chans till, vill du att jag ska pulla dig? frågar jag.
Känslor av skam, rädsla och kåthet du inte vill låtsas om men ändå inte kan förneka regerar i din kropp.
- Ja, säger du.
Sekunden senare ångrar du vad du sagt men vad skulle du gjort.
- Jag kommer trycka in mitt finger i din fitta nu, sära benen mer, säger jag.
Dina ben glider isär, utrymmet för min hand innanför byxorna är inte stort men ändå tillräckligt för att jag ska kunna beröra dig fritt. Jag för in toppen av mitt pekfinger under din tunna trosa och du känner min hud mot din på ditt känsligaste ställe och hur jag närmar mig öppningen till fittan. Långsamt närmar det sig sitt mål och en nästan omärkbar reaktion går över ditt ansikte när jag placerar det på springan. Jag känner den lätta fukten som letat sig ut ur din fitta och till blygdläpparna, och låter det stanna där bara för att jävlas med dig.
- Snart kommer jag pressa in det i dig, säger jag.
I nästa ögonblick låter jag det glida in till knogen. Jag ser på dig att du reagerar på min beröring.
- Våta slyna, säger jag rått med mina läppar mot ditt öra.
Långsamt pressar jag mitt finger mot din högra blygdläpp sen börjar jag föra mitt finger uppåt utmed den. Våndan i dig är stor du njuter av hur mitt finger glider utmed din enormt känsliga och våta blygdläpp, samtidigt hatar du mig för det. Egentligen har du ett val och kan börja skrika och bråka men alternativet är värre och du tvingar dig till att uthärda förnedringen som samtidigt är väldigt skön. Mitt finger glider uppåt mot din klitoris och du vet att jag snart kommer beröra den, du suger in underläppen mellan tänderna för att kunna bita i den så ingen fattar. Precis innan du tror att jag ska glida över den stannar jag till, du andas ut sedan trycker jag fingertoppen mot den hårt och din kropp skakar till. Jag flinar lätt mot dig när jag ser de ambivalenta känslorna av njutning och panik uttryckas i ditt ansikte. Låter sedan fingret trycka sig mot andra blygdläppen och glida utmed den hela vägen ner.
- Du vet att jag kommer smeka upp mot din klitoris igen, säger jag.
När jag låtit dig känna ny njutning, genom att fingret glidit utmed fittläppen hela vägen och nu är längst ned vid fittan byter, jag till andra sidan igen. Jag låter fingret glida över och trycka ut andra blygdläppen igen och du känner njutning och förväntan inför mer njutning samtidigt som jag låter den vandra uppåt.
- Stackars lilla våta slyna, du längtar efter att mitt finger ska nå din klitoris samtidigt som du är rädd för det, säger jag.
Fingret pressar ut din blygdläpp hårdare än förra gången och njutningsimpulserna är starkare när jag når din klitoris denna gång. Jag gör om mitt varv flera gånger och kommenterar hela tiden vilken våt slyna du är. Du har lärt dig proceduren och vet att beröringen enbart riktar sig mot en enda punkt hela tiden. Kåtheten har växt enormt i dig och du börjar längta efter att jag ska börja brutalpulla dig. Önskan får dig att skämmas enormt samtidigt som njutningen tar över din spända kropp mer och mer.
Vid ett varv låter jag bli att smeka din klitoris och bara i stället glider runt den. Jag ser anspänningen i ditt ansiktsuttryck byggas upp inför beröringen och en liten känsla av hopplöshet när den uteblir.
- Besviken, säger jag utan att få svar.
Jag forsätter pulla din fitta och låta mitt finger glida över din klitoris om och om igen. Hela din kropp är i upplösningstillstånd du vill känna mina smekningar mer och mer samtidigt som du bara vill därifrån. Du hatar mig för vad jag gör med dig och även dig själv för nu är du så kåt att du skulle stannat även om jag lät dig gå. Hela tiden forsätter jag att dirtytalka dig och tala om hur våt du är, att du är så mycket hora att du inte kan kontrollera din kropp.
Mitt finger har precis lämnat din klitoris och är på väg nedåt när tre personer går förbi oss. Rädslan hugger tag i din kropp och du tittar konstant på koppen och försöker se så oskyldig ut du bara kan. Rädslan för att dem ska fatta att du är en våt hora som blir fingerpullad på ett café skapar en enormt jobbig spänning. De är snabbt förbi utan att knappt ha tittat på oss men du tänker inte så långt utan bara känner rädsla inför att de ska fatta. Samtidigt tänder du enormt på hela situationen och genom rädslan ser jag hur det lyser av upphetsning i dina ögon.
- Våta lilla hora du älskar verkligen vad jag gör med dig, du älskar att jag tvingar dig och gör precis vad min kåthet vill med dig, säger jag.
- Nej kan du låta mig gå, säger du.
Mina fingrar glider upp från din axel och in i din hårbotten, rysningen som letar sig ut i ditt ansikte syns tydligt i dina ögon. Smärtan exploderar ut i dig när jag drar stenhårt i ditt hår snett bakåt och uppåt. Ditt ansikte hamnar framför mitt och våra ögon möts du behärskar dig för att inte skrika högt.
- Se mig i ögonen, säger jag med stenhård röst.
Du möter min blick för att jag ska lugna ner mig efter att du snabbt tittat dig runt för att se att ingen hört något.
- ljug inte för mig, du är så kåt att du skulle knulla med vem som helst just nu bara du blev fylld hora, säger jag.
- Aldrig, säger du.
- Vem som helst bara du fick din fitta ordentligt uttänjd och du skulle bara bli desto kåtare om han var helt opassande, din fitta skulle komma över vilken kuk som helst just nu. Tänk om jag skulle låta den gamla gubben som stod i kassan knulla dig med sin gubbkuk? skrattar jag fram.
Bilderna av hur gubben knullar dig går inte att hålla tillbaka och du känner kåtheten öka ännu mer.
- Du skulle aldrig göra så mot mig, säger du utan att tro på dig själv.
- Haha, du skulle ta emot vem som helst, säger jag och tittar menande på dig.
Njutningen exploderar ut i dig när jag tycker in två fingrar i ditt plaskvåta inre och samtidigt trycker tummen mot din klitoris. Hela ditt ansikte förvrids i extas blandat med enerverande panik i försöket att hålla tillbaka ditt stön. Din mun är öppen och du flämtar trots all koncentration kan du uppbåda ett tyst stön. Jag pressar mina fingrar upp mot g-punkten och du håller om min underarm för att få bort den. Viljan att få slut på det är enormt stort samtidigt som njutningen är så mäktig att du inte kan kontrollera den. Orgasmen närmar sig och du känner panik i kroppen. Plötsligt lägger jag av.
- Våta lilla hora ville du komma? säger jag flinande med retsam röst.
Mina fingrar är kvar i din svullna fitta och du hatar mig enormt mycket för hur kåt jag gjort dig. Längtan efter orgasmen är smärtsamt stor och du önskar verkligen att den hade fått komma. Framför allt nu när kåtheten är så stor att du nästan är villig att gå med på vad som helst, du hatar mig för det.
- Du skulle göra vad som helst för att få komma nu, säger jag.
Vetskapen  över att jag verkar kunna läsa dina tankar gör dig arg och förundrad, syns det verkligen på dig hur mycket hora du är?
- Inte vad som helst, säger du.
Jag hånskrattar åt dig igen och du tittar in i väggen.
- Skulle jag ge bort dig till gubben nu så hade du tackat mig för det, jädrar vad mycket hora du är, säger jag självsäkert.
I nästa ögonblick för jag ut mina fingrar ur din fitta och drar snabbt upp dem ur byxan. Fittsafterna som du utsöndrat runt dom får fingrarna att blänka och du känner doften av ditt eget kön.
- Inte dåligt vad mycket hora du är, säger jag.
- Ta bort dem, säger du och tittar dig panikartat runt.
- Ta bort dem? Du har kladdat ned mina fingrar det du ska göra nu är att göra rent dem, säger jag.
Sekunden senare trycker jag dem mot dina läppar och du vet att du måste suga dem rena. Jag trycker in dem hårt i din mun och håller hårdare i ditt hår igen. Safterna från dig flyter i din mun och smaken från din våta fitta fyller hela gommen när safterna blandas med ditt saliv och flyter ut över tungan.
- Se mig i ögonen hora, säger jag
Våra blickar möts och upphetsningen i dig är så stark och intensiv att du utan att tänka dig för slickar fingrarna hungrigt med din tunga och tittar utmanande på mig samtidigt.
- Hora, säger jag.
Jag drar ut fingrarna ur din mun och säger att vi ska gå, att vi ska gå ut i mörkret och att du i en mörk smal gränd kommer vara hora och gå ner på knä och suga av mig. Jag reser mig och upp och drar med dig, lägger min arm bakom din rygg och för dig ut i mörkret.  Vi är helt ensamma och möter inte någon, när vi går förbi en gammal port trycker jag dig hårt mot den bakifrån. Jag greppar runt dig, knäpper upp dina byxor medan du lätt bråkar emot.
- Det kan komma någon, säger du.
- Du skulle göra vad som helst för att få kuk just nu så sluta spela fin flicka.
Jag greppar runt linningen på dina uppknäppta byxor och sliter ned dem och trosorna till knäna på dig. Reser mig blixtsnabbt och naglar fast dig mot porten igen bakifrån och knäpper snabbt upp mina byxor. Att stå mitt i stan med byxorna nere vid knäna är för mycket för dig men jag är på tok för stor och stark för att du ska kunna ha något att säga till om. Jag knäpper upp mina byxor och tar fram kuken och böjer på benen. Känslan av min svullna kuk mot dina skinkor får dig att flämta du vill verkligen ha den men inte som en smutsig femkronors hora i en smal gränd.
- Jag kommer kunna glida in i dig hur lätt som helst nu, du är så kåt att du skulle betala mig för att knulla dig billiga slyna, säger jag
För in kuken mellan dina ben så den glider mot fittan, kåtheten är enorm i mig och jag för ner min hand över din mage och greppar under kuken. Pressar den upp mot din fitta och juckar så den gnids hårt mot din klitoris. Ollonet och mina fingrar blir kladdiga av dina safter när jag stöter hårt i skåran och lätt smärta går ut i dig när ollonet stöter emot blygdbenet hårt.
- Vill du ha kuken i dig hora? frågar jag rått.
- Jaa, får du fram.
- Det kan du glömma, säger jag.
Snurrar runt dig och sparkar undan benen på dig så du åker ned på marken, greppar om ditt hår och sliter upp dig på knä framför mig.
-Nu ska du va hora och suga, befaller jag.
Jag håller hårt om ditt hår med min ena hand den andra håller om kuken, njutningen exploderar ut i hela mig när dina läppar sluter sig om den. Jag för in båda mina fingrar i ditt hår medan din tunga glider på under sidan av mitt ollon och läpparna suger runt kuken. Njutningen är total och det rycker redan nu i kuken, instinktivt greppar jag bakom ditt huvud och trycker dig över kuken så långt det går. Överrumplingen i att få den grova kuken långt ner i halsen medan du är fasthållen och inte kan skydda dig byts snart ut mot panik. Njutningen i mig från hur din hals smeker min kuk total, att du kämpar emot kräksreflexen och får panik bekommer mig inte för en sekund. Hjälplöst pressar du med dina händer mot mina höfter men utan resultat. Jag bestämmer hur du ska suga utifrån vad min upphetsning vill och du har inget alls att själv säga till om. Dina ögon tåras medan du hulkar över kuken, upphetsningen när mina höfter pressar in i din hals tänder dig på samma gång enormt.
Andehämtningarna från dig är häftiga när jag drar ut kuken och daskar den i ditt ansikte så det blir kladdig. Jag kan i mörkret ana hur din maskara börjat rinna och för på nytt in kuken i din mun, du möter den hungrigt direkt och låter den glida ner djupt i halsen. En lätt vibration möter mig när du harklar dig, njutningen hugger tag i mig totalt igen och jag greppar bakom ditt huvud och trycker ned kuken djupt. Din mun är mot min pung och du pressar mot mina höfter för att komma undan, naglarna letar sig in i min hud men jag är för kåt för att reagera på dem.
Glider ut med kuken en bit och stöter till inåt i din hals medan jag håller fast huvudet, börjar bokstavligt talat halsknulla dig brutal. Dina ögon tittar upp mot mina i mörkret och utan att vi ser varandras ögon vet vi att vi tittar på varandra. Njutningen förvrider mitt ansikte, ögonen är halvslutna och munnen lätt öppen. Endast njutningen jag känner existerar för mig och varje gång jag tränger ner i din hals stönar jag utan en tanke på att vi är mitt i stan. Dina underläpp vidrör min pung när jag tränger ner samtidigt som du harklar dig runt ollonet djupt nere i din hals.
Kåtheten blir större och större i mig, njutningen maximeras mer och mer, min kuk sväller ytligare och du känner att jag är på väg. Fast du har svårt att andas hjälper du till att möta mina stötar för att ge mig mera njutning. Jag stönar till mörkt och pressar ditt huvud mot mig samtidigt som jag stöter på. Du får panik men har inte en chans att komma undan, allt du kan göra är att känna första strålen från min totala njutning spruta ut i din hals. Du försöker svälja så gott det går medan det enda som existerar för mig är extas, mina sinnen är helt tömda på alla andra intryck. Medan jag gång på gång sprutar min kladdiga njutning i din hals så den rinner ned i den. Jag är helt slut och kan knappt stå på benen när det är över, du fortsätter att hungrigt suga på min hårda kuk för att få ut varje droppe av njutning.
Jag släpper ditt hår med min hand och stödjer mig mot porten. Ollonet är så känsligt att beröringen från dina läppar nästan är smärtsam. Fumlar i fickan och plötsligt är hela din värld vit, blixten från kameran förblindar dina ögon och när du kommer till sans och fattar vad jag gjort får du ny panik.
- Nu vet du att du verkligen måste lyda mig i framtiden, du kommer få agera hora precis när jag anser att du ska vara det, säger jag med ett nöjt flin.
Upphetsningen du känner är så massiv att allt det som egentligen är ett hot leder till är enormt sexiga bilder. Tankar på allt du kommer få vara med om, själv vet jag att du inte kommer va så medgörlig alltid. Men just nu när du är plaskvåt efter att ha blivit pullad bland folk och precis fått suga kuk utan att själv fått komma kan jag få dig att gå med på vad som helst.
Jag drar upp dig stående igen och trycker min kropp mot din du darrar och gnider din kåta kropp mot min. Jag för långsamt mina fingrar upp för ditt nakna lår och låter dem närma sig fittan.
- Jag gillar dig hora, du gör mig grymt kåt, säger jag.
Mina fingrar närmar sig långsamt fittan. Samtidigt som jag ser in i dina ögon låter jag ett finger glida utmed kanten av ena blygdläppen utan att föra in det.
- vill du komma nu slyna, vill du att jag ska smeka dig tills din kropp skakar av njutning? säger jag retfullt.
- mmm, svar du.
Våra blickar möts ditt smink runt ögonen är helt utkladdat kåtheten lyser verkligen om dig. Jag fingrar hela tiden runt din springa och snuddar lätt dina läppar med mina och våra ögon sluts.
- glöm att du får komma, har du glömt bort att du är hora och en hora är bara till för att ge mig njutning vilket jag redan fått, säger jag.
Jag ska precis gå men kommer på en sak till.
- när jag hör av mig till dig nästa gång får du se till att lyda direkt för nu har jag även bildbevis på hur mycket hora du är. Och se till att snygga till dig innan du går på tunnelbanan för annars kommer alla fatta vad för typ av brud du är.
Ensam och plaskvåt står du kvar i porten och drar långsamt upp dina byxor, ilskan över tillståndet jag lämnat dig i är stor men långt ifrån lika stor som din upphetsning. När du kommit hem ger du dig orgasm efter orgasm till fantasierna av vad du varit med om, och även vad du skulle kunna ha fått vara med om. Tanken på gubben jag sa att du skulle ta emot i din våta fitta gör dig motvilligt ännu kåtare, senare när du lugnat ner dig blir du arg över att du tänt på det. Men vad spelar det för roll vad du tycker, jag har bildbevis på dig nu och du vet att du kommer vara tvungen att lyda allt jag vill i framtiden.

3 kommentarer:

  1. äsch ! går ju lika bra att köpa hela och ta sönder dom själv :D

    SvaraRadera
  2. hehe ja men sen blev man ju full och dum. då fotar man inte :P

    SvaraRadera
  3. hahaha. ja jag får väl göra det ;)

    SvaraRadera