måndag 13 september 2010

Tankar till en bild 3.

Inslaget innebär att jag skriver kortare sexnoveller till bilder som läsarna skickar in.
Vill du få reda på vad din egen bild inspirerar mig till, maila den till sexuellatankar@hotmail.se
Genom att skicka bilden intygar du att den föreställer dig själv och att du är över 18 år på bilden.

                                                           Shedevil

 
Jag för den bestämt mot öppningen men stannar till och vidrör bara med toppen i stället för att låta den glida in. Min blick är fullkomligt fokuserade och jag fyller mina lungor med ett djupt andetag. Släpper ut luften i samma ögonblick som jag långsamt för in den tills hela är inne. Fast jag vet det att det kommer gå fylls jag ändå i ett kort ögonblick spänningsfyllt tvivel samtidigt som jag vrider runt nyckeln och din dörr öppnas.

Tyst trycker jag ner handtaget går in i din mörka hall med dundrande puls och andas i luften från ditt hem. Jag stänger och låser dörren, mina händer blir våta av daggen på skosnören när jag böjer mig ned och knyter upp skorna. Promenaden till dig var ganska kall men upphetsningen i mig gjorde att jag inte tänkte på det. Det förbjudna och galna i det vi kommit överens om har fått mig att vibrera av kåthet sedan vi började prata om det över internet för tre veckor sedan. I dem fyra dagar jag haft din nyckel har fantasierna om det hela varit konstanta. Tanken på att du inte vetat när det kommer ske bara att du kommer uppleva hur jag plötsligt är över och på dig. Vetskap om den enorma kåtheten och nervositeten som konstant fyllt din kropp. Kunskapen om upphetsningen i att du vet att det är oåterkalleligt och att du inte haft en chans att ändra på att jag kommer använda dig. Sedan jag bekräftade att jag tagit emot din nyckel har jag inte hört av mig till dig alls. Tidpunkten har jag valt med omsorg så du verkligen ska sova. Tidigt på morgon efter att det gått för många dagar för att du ska orka vara vaken hela natten.

Jag tar av mig kalsongerna och är nu en helt naken inkräktare i hemmet som ska vara din trygga plats. Lusten är kraftig i mig och jag greppar om min stenhårda kuk och kväver stönet. Snart kommer den vara inne i dig utan att vi ens sett varandra fullt ut på bild. Upphetsningen bara av att vi gör det vi gör är enormt tändande i sig, att kåtheten är så stor att den får allt förnuft att försvinna. Chocken när din nyckel verkligen kom i ett kuvert tog ett tag att tygla samtidigt som tanken på det enormt häftiga som skulle ske var svindlande sexig.

Gatubelysningen utanför gör lägenheten tillräckligt ljus för att jag tydligt ska se konturerna av möblerna. Jag närmar mig ditt sovrum mer och mer och tittar in i mörkret. Rullgardinen är neddragen och det tar ett tag innan jag kan urskilja siluetterna. Jag grymtar till mörkt när jag ser din kropp liggande på rygg mitt i sängen med underkläder på. Ser ut som du varit vaken och slumrat in utan att ha tänkt somna, det lönade sig att vänta ut din trötthet. Visserligen hade jag föredragit att du var naken men samtidigt tänder jag på utmaningar. Dealen vi har gjort upp innefattar stoppord och att du får göra hur mycket motstånd du vill och det är upp till mig att vara man nog att tygla dig.

Dina djupa andetag hörs tydligare ju närmare jag kommer, jag stannar till framför sängen i mörkret och smeker konturerna av kropp med min blick. Jag känner dig inte och vet inte hur du ser ut i dagsljus men det spelar ingen roll. Just nu är bara upphetsningen över hur du ligger sovande och fullkomligt utelämnad framför mig viktig. Tanken är enormt tändande, jag kommer snart tränga in i ditt heliga inre fullkomligt äga din kropp medan jag gång gång tränger in brutalt i dig. Mina händer kommer hålla fast dig, nypa, slå och strypa dig om du bråkar. Inget annat än min vilja att ta dig kommer existera och allt som försöker hindra mig kommer jag krossa och sätta på plats. Bara en sak kommer kunna stoppa mig och det är när din kropp gör det så skönt för mig att jag i fullkomlig njutning exploderar långt inne i din trånga fitta. Fram till dess kommer du fullkomligt vara i mitt våld och uppleva hur någon du inte sett eller känner använder dig precis som han vill.

Jag böjer mig fram och börjar långsamt föra ner dina trosor….

3 kommentarer:

  1. Mmm... i like!

    Men nu vill jag ju veta fortsättningen ;)

    Mera, mera....

    Tack snälla!

    SvaraRadera
  2. Tacka dig själv! Jag har bara berättat dem tankar du inspirerat mig att tänka.

    SvaraRadera
  3. Yeah....me like..fortsättning...önskas

    SvaraRadera