tisdag 7 september 2010

SEXNOVELL - Blodskyss

Sexnovell - Öm dominans innehållande knifeplay och lätt blodplay.


VARNING gillar du inte vad novellen handlar om sluta läs nu. Får du för dig att leka med kniv på riktigt se till att ha koll på vad du sysslar med.

Låta den vassa kniven smeka hennes hals med en otrolig erotisk och varm närhet. Ömt låta spetsen snudda och ömsom lätt rispa och glida över hennes hals och ner över brösten. Rysningarna från det kalla och vassa stålet letar sig ut i henne samtidigt som hon skräms av det dödliga vapnet. Kniven kan när som helst kunna göra slut på henne och min makt är total.
Viljorna av att komma undan och uppleva mer är båda närvarande. Fast vill hon resa sig är hon tvungen att trycka sig mot kniven. Långsamt glider den runt bröstvårtan, hon flämtar till. Jag greppar håret i hennes nacke hårt och låter skönheten från hennes inre väsen slå emot mig när min blick möter hennes. Vi förenas till ett gemensamt pulserande lyckorus i fullkomlig symbios, Tiden upphör.



Hon känner den vassa spetsen pressas mot bröstvårtan, min blick är bestämd och fast hon vill titta bort är hon så är hon fast. Långsamt rör jag mig mot henne, vetskapen om att våra läppar snart kommer möta varandra ger oss rysningar. Våra ögon sluts efter vad som känts som en evighet, våra läppar snuddar varandras och i en direkt reaktion skakar vi båda till. När min tunga finner hennes flämtar vi rakt in i varandra. Långsamt för jag kniven ner för rundningen på hennes bröst och trycker till lätt. Kyssen är så upphetsande att hon knappt märker att jag skär henne. Med mitt grepp om nackhåret för jag hennes huvud bort från mitt. Kniven är framför hennes ansikte när hon öppnar ögonen och det är en svag strimma av blod på bladet.
Med mina ögon inborrade i hennes för jag kniven till min mun och gör rent bladet med min tunga, den färjas röd. Jag fixerar henne stenhårt med blicken och hennes ögon vandrar mellan mina och min tunga hela tiden. För hennes huvud mot mitt, min tunga är utsträckt och jag sluter mina ögon i samma stund som hon sträcker ut sin. Vi vidrör varandra och hennes blod flyter mellan våra tungor.
Njutningen sköljer genom oss, våra kroppar välver av närheten, av spänningen och smaken från hennes röda livskraft som rinner ner för våra tungor och fyller oss med smaken. Kyssen är och förblir ovanlig, våra tungor dansar ensamma utan att läpparna förenas. Viljan att fortsätta kombineras med önskan att göra vad jag tänker på får mig att flämta.
Utan förvarning drar jag hårt bakåt i hennes hår och placerar samtidigt kniven mot hennes hals, trycker och drar henne mot soffans ryggstöd tills hon halvligger.
Upphetsningen är massiv mina ögon är halvt slutna, min mun öppen och intensiteten så kraftig att jag egentligen inte hade behövt kniven eller mitt grepp för att hålla henne på plats.
Långsamt för jag bladet utmed hennes blottade hals och hon flämtar i av rädsla och upphetsning. Min blick glider mot kniven och vidare ner över nyckelbenen och mot brösten, hon följer mina ögon. Rysningen går genom henne när hon ser blodet som rinner från det grunda såret.
Rädslan ökar i samma stund som närvaron av hennes röda blod blir synlig. Bara hennes underkropp är fri och hon skruvar på den. Jag möter hennes ögon och ser bestämt in i dem.
-rör dig inte Lillan, du kan skada dig. Säger jag hånfullt men bestämt.
Genom mitt starka grepp om hennes hår och kniven som med sin dödliga ägg smeker hennes hals äger jag henne. Jag för jag min kropp över henne tills mina ögon bara är några cm framför hennes. Våra väsen glider samman genom ögonkontakten, mitt lugn är lika totalt som henne upphetsning och rädsla blandas.
-jag njuter av att äga dig kvinna och kommer inte acceptera att det blir på något annat sätt! Säger jag bestämt.
Jag vet att hon lyssnar och bryr mig inte om att få det bekräftat från henne. Jag kysser ömt hennes panna, innan jag långsamt för mitt huvud nedåt precis ovanför hennes kropp. Det ända som hela tiden är fixerat är min blick som tränger in i hennes ögon.
Låter min tunga börja beröra henne över nyckelbenet och skapar rysningar genom att dra den över hennes hud. Jag når början av hennes bröst och för den vidare mot bröstvårtan medan jag hela tiden ser rakt in i hennes ögon.
Skräcken är stark, hela tiden känns knivens kalla stål mot hennes hals och hon förblir blixtstilla. Men hennes ögon uttrycker så mycket känslor att hela hon verkar röra dig.
Jag ser en lättare grimas av njutning avtecknas på hennes ansikte, trots hennes fullständiga avsky inför hur jag lyckas äga hennes väsen. Hon flämtar när min tunga berör hennes känsliga bröstvårta och snurra runt den en gång . Långsamt går tryckt mot hennes hud vidare mot blodet som håller på att stelna.
Jag höjer mitt huvud och möter hennes blick innan jag sluter mina ögon och på samma sätt som en hök dyker mot mitt byte, hennes blod.
Smaken från hennes inre får hela mig att skaka, mina läppar formas över springan i hennes känsliga hud. Jag suger inåt och fylls av fullkomligt rus när hennes livspuls flyter in i mig och våra väsen förenas.


Sexnoveller

Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 1.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 2.  
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.

2 kommentarer:

  1. Underbart...
    Fylls av längtan och lust av dina ord!

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR DEN! Har aldrig varit med om detta irl eller ens varit nära, men gud vad jag vill uppleva...

    SvaraRadera