söndag 3 oktober 2010

Tankar till en bild 4.

Inslaget innebär att jag skriver kortare sexnoveller till bilder som läsarna skickar in.
Vill du få reda på vad din egen bild inspirerar mig till, maila den till sexuellatankar@hotmail.se.
Genom att skicka bilden intygar du att den föreställer dig själv och att du är över 18 år på bilden.

 
Fotbollsderbyt är enormt spännande och känsloladdat, efter två hisnande mål under öronbedövande vrål står det ett-ett när det blir blåst straff till motståndarlagets fördel.  Bengaliska eldar brinner, tutor tjuter och alla trycker på ner mot planen.
Vi står tätt packade på läktaren folk trycker på från alla håll och det är omöjligt att röra sig. Folk skriker, jag trycker mig mot din rumpa och greppar din ena skinkan hårt. Du skriker till men det göra alla andra och också och ingen hör dig.
Jag får ner handen under din kjol och för upp den längs med ditt ena ben. Panikartat pressar du ihop benen och skriker åt mig att sluta. Överallt runt omkring står många personer tätt sammanpressade och vrålar. Män överallt runt omkring dig och en av dem pressar upp sin hand mellan dina ben. Argt försöker du vända dig om för att få bort den men du sitter fast och får inte ens bak dina armar. En fot trycks in mellan dina anklar och trycker sig brutalt in mellan dem samtidigt som handen mellan dina ben är hårdhänt. När knät följer efter foten in mellan dina ben tvingas du sära dem. Sekunden senare går en ilning av förnedring och skam genom din kropp när du känner den okända mannens hand mot  din fitta. Brutalt drar han trosan åt sidan och tar på dina fittläppar.  Du pressas hårt mot en lång man framför dig hela din kropp är tryckt mot hans och han reagerar knappt på hur mycket du sprattlar. Din ena blygdläpp dras åt sidan och sedan fylls du utav två fingrar.


Jag trycker hårt in mina fingrar i dig ända till knogarna du stönar och vrider dig men trycket från alla andra på läktaren gör att du är helt utelämnad till mig. Jag börjar jucka mina fingrar ut och in i din fitta som bara är lätt fuktig, på dina reaktioner ser jag att det gör ont på dig. Du försöker vända dig om igen och lyckas för en sekund möta min blick, ilskan i dina ögon byts ut mot rädsla när du ser kylan i mina ögon. Jag greppar ditt hår och pressar tillbaka dig.
Fan det här är sjukt, tänker du, han behandlar mig som skit bland folk och ingen bryr sig. Trycker från alla som knuffas mot dig ökar och du får svårt att andas samtidigt känner du hur min tumme är vid mynningen till ditt anus. Smärtan exploderar ut i dig när jag trycker in den stenhårt samtidigt som fingrarna är kvar i din fitta. Smärtan, förnedringen och beröringen av fittan börjar ologiskt nog göra dig våt. När ditt anus anpassat sig runt tummen känner du att mina fingrar glider lättare i dig.
-HORA, ingen annan bryr sig men du vet varför jag vrålar.
Skam och skuld går genom hela dig samtidigt som ditt heliga inre blir exploaterat av en man du inte har en aning om vem det är. Fingrarna i fitta glider ut ur dig och börjar glida ut med var sin blygdläpp vid fittans öppning, njutningen går ut i dig och du flämtar till mot den stora mannens rygg som står framför dig.
Kåtheten mig håller fullkomligt på att ta över i mig, min kuk är stenhård och jag trycker den mot din försvarslösa kropp. Jag bryr mig inte vad det resulterar i utan knäpper upp mina byxor.
Fingrarna försvinner plötsligt från din fitta och tummen lämnar ditt anus. Du andas ut och hoppas att jag inte ska hålla på mer. Min hårda kuk som trycks mot dig försvinner för ett tag. Iskan över att du blivit ännu kåtare av att känna den är stor i dig.
Sekunden senare känner du mig trycka mig bort från den för att sedan komma tillbaka längre ner mot rumpan.
-Nej, flämtar du ut.
Du känner kuken mot din bara hud och skjuter fram höfterna för att skydda dig.
Jag trycker kuken utmed den våta fitta för en sekund men du gör allt du kan för att komma undan. Allt du kan för att rädda dig från det hela mitt väsen vill utsätta dig för nämligen att ge mig själv njutning utan en tanke på vad du tycker om rättigheten jag tagit mig. Mitt ollon lyckas nudda öppningen på dina fitta och särar lätt på dina våta blygdläppar. Panikartat trycker du dig ännu hårdare framåt och kommer undan för en sekund.
-Nej!  skriker du i ryggen på mannen framför dig när han trycker sig bakåt samtidigt som du känner mitt svullna ollon trycka sig mot ditt anus. Du är helt ouppvärmd och mitt ollon bara lite fuktigt från dina fittsafter. Bakifrån känner du hur en djurisk och manisk kraft instinktivt trycker på. Hela du är utelämnad och hur mycket du än försöker komma undan är trycket från alla runt dig för massivt. Smärtan exploderar ut i dig när först ollonet tvingar sig in. Din naglar borrar sig in i ryggen på mannen framför dig. Det gör för ont.
Sedan svartnar det. Ssmärtan i hans rygg gör att han pressar sig hårt bakåt och hela min kuk tvingas in i din ovilliga röv samtidigt som du mosas mellan våra kroppar. Helt utan val och förmåga att påverka blir ditt inre brutalt uttänjt. Min svullna kuk tränger långt i in dig och njutningen i mig är total.
Hela du försöker slappna av, vet att det är enda chansen men jag drar mig snaabbt ur dig och stöter till igen. Njutningen i mig är lika total som smärtan i dig, dina ögon fuktas och tårarna börjar rinna. Du vet att jag inte ser och att jag inte skulle brytt mig om jag gjorde det heller. Det enda som betyder något är njutningen du ger mig. Igen och igen tvingas du uppleva hur min grova kuk ger dig mer smärta. Långsamt börjar du anpassa dig och varseblir hur mannen framför dig börjar bli irriterad på att du knuffar honom hela tiden. Smärtan blir mindre och mindre, du vet att du är plaskvåt och världens största hora, njutningen kommer krypande mer och mer.
Mina fingrar borrar sig in hårt i din rygg och du vet hur otroligt mycket jag njuter av att använda dig. Situationen är helt sjuk och kombinationen av allt får dig att bli enormt kåt. Smärtan i röven är konstant men du tänder samtidigt på den. Mannen framför dig trycker hårt bakåt och jag pressar stenhårt framåt, luften går nästan ur dig. Allt du kan göra är att uthärda och på samma gång vilja ha mer brutal manlighet som klämmer fast din kropp. Kuken som hela tiden tränger in djupt i dig börjar svälla mer du vet att du snart kommer få din anal fylld mer sperma.
Stöten är fasansfullt kraftfull och din kropp lyfts från marken och pressas mot ryggtavlan framför dig. Mina fingrar borrar sig in hårt i din midja du skriker till av smärtan som blandar sig i dig med njutning. Skakningarna från mig går rätt in i dig och du känner sperman sprutas ut i din hjälplösa kropp gång på gång. Kuken är så djupt inkörd det bara går och du känner pungen mot dina våta fittläppar samtidigt som den tömmer sin last i dig genom kuken.
Kåtheten i dig är enorm fast du blir använd som en hora utav något du knappt sett, mitt bland folk. Du har blivit missbrukad och använd som någon utan känslor som bara är till för att knullas i ett hav av skrikande män. Ändå är du kåtare än vad du nästan någonsin varit tidigare och du vill ha mer.
Mina andetag är tunga och du känner dem genom min kropp som är pressas mot din. Önskan att vända sig om finns i dig men du sitter fast och börjar varsebli allt liv runt dig igen.
Från ingenstans försvinner trycket från din rygg samtidigt som kuken glider ut din uttänjda röv. För en sekund håller du på att falla omkull innan ett nytt tryck kommer mot dig bakifrån. För en sekund tror du jag är tillbaka men personen är mycket kortare.
Tankarna far genom ditt huvud och du både räds över att mannen bakom dig ska lyfta din kjol och se att trosan är uppdragen på skinkan samtidigt som du vill ha mer.
Hela du rodnar när du känner sperman börja rinna ur dig och kladda ner dig mellan benen. Långsamt känner du hur den rinner ner för ditt ben och hela du rodnar. Tänk om alla fattar tänker du och rodnar ännu mer, det är män runtomkring dig överallt och du har precis blivit tvingad att ta emot kuk och blivit plaskvåt av det. Skulle alla vilda fotbolls supportrar fatta skulle du få agera hora till hur många som helst.
Sedan minskar trycket och du gnider snabbt dina ben mot varandra för att smeta ut sperman så den inte ska synas.
Med stapplande steg börjar du gå hemåt.

8 kommentarer:

  1. gör om gör rätt---> Inslaget innebär att jag skriver kortare sexnoveller till bilder som läsarna skickar in.

    SvaraRadera
  2. Vad kan jag säga... här lär jag nog spendera flera stunder framöver! :) Underbar text med mitt favorittema...

    SvaraRadera
  3. miiniidoll. tack för att du korrigerar.

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket :) Jag gillar det du skriver också och det är en historia på gång som linkar ditt senaste inlägg.

    SvaraRadera
  5. Det låter ju alldeles underbart, din historia alltså! Var ju en riktigt bra tajming i alla fall :) Ser fram emot att läsa den.

    ...och hojta gärna till om du någon dag kommer skriva en som bokstavligen handlar om min dröm ;)

    SvaraRadera
  6. Min hjärna brukar kunna få till ganska mycket fantasier, men det finns enormt mycket olika saker att göra och att fantisera om. Exakt som din lär den inte bli men samtidigt ändå ganska lik.

    SvaraRadera
  7. Ang. kommentaren på min blogg. Tänker du på några speciella noveller, eller bara noveller i ren allmänhet?

    SvaraRadera
  8. Hej, måste bara säga, fan vilka bra noveller ! Älskar dominans/hårt sex osv. Shit alla är as bra :)

    SvaraRadera