fredag 1 oktober 2010

SEXNOVELL - Inte ensamma.

Sexnovell - Rapeplay, bloodplay, tvång, hot.
Känsliga läsare eller personer som inte gillar den här typen av noveller uppmanar jag till att sluta läsa nu. Se till att ha satt upp ramar och använd stoppord om ni låter det bli verklighet.

Du är hemma och är inte ensam, ett konstigt ljud hörs från hallen. Du går för att se efter vad det kan vara.
Plötsligt känner du en kniv mot halsen, och hör en väsande röst,
- Ett ljud och du är död.
Jag pressar min kropp mot din tills vi når väggen, kniven trycker in i din hals, du är livrädd. Du rycker till när du känner min hand under din tröja, jag för upp den och greppar ditt bröst.
Du känner min stenhårda kuk genom byxorna, min blick är beslutsam och kåt. Jag för ner min hand i din byxlinning, du ger i från dig ett tyst kvidande av illvilja när du känner mina fingrar på din ovilliga fitta.
Kniven som trycks mot din strupe påminner dig om att det inte finns några alternativ. Jag delar på dina fittläppar och slickar dig på halsen. Du hör det bytas kanal på tv:n i vardagsrummet. Räddningen är så nära men du vet att du inte kan ropa. Jag pressar in ett finger i dig och viskar
- Visa mig brösten, ta av dig tröjan!
Du drar tröjan över huvudet och knäpper upp din bh, under tiden drar jag ner dina byxor till knäna, skammen är total.
– Ta fram min kuk, slyna. Viskar jag
Du öppnar min gylf och för in handen, stannar upp vid kalsongen, du vill inte. Jag trycker hårdare med kniven, och blänger in i dina ögon. Trevande för du tyget åt sidan och greppar min pulserande kuk, hårdheten skrämmer dig, jag stönar. Båda dina händer behövs och du lyckas lirka ut den. Vinklar pålen i från dig det känns bättre att ha den i händerna än mot din kropp.
– Släpp den
Du känner den mot magen, ny panik, jag böjer på benen den placeras mellan dina ben, längs med fittan. Jag för den fram och tillbaka, flyttar kniven en bit. Viskar nästan ljudlöst
- Se mig i ögonen
Du lyder. Böjer mig mot din hals kysser den där kniven precis varit, tittar dig i ögonen hela tiden. När jag höjer huvudet ser du att mina läppar är täckta av blod, hela din kropp svajar av rädsla. Jag böjer mig fram och kysser dina slutna läppar.
Greppar kuken och smeker upp den mellan fittläpparna, vinkeln är för dålig och du är för torr. Du fattar inte hur jag ska lyckas komma in. Kåtheten i mig är enorm jag ska bara ta dig. Skriket är på väg men du lyckas kväva det, kuken pressades in i dig ändå.
Djuret i mig tar överhand, jag ser smärtan i dina tårfyllda ögon och du är så torr att det gör ont på mig med. Fast det spelar ingen roll, jag stöter igen och igen och driver in kuken djupare för varje gång.
En smal rännil med blod har runnit ner från din hals över brösten, jag stannar upp med stötandet halva kuken är inne. För handen nerifrån din bröstvårta och upp över ränilen med blod som runnit så blodet samla upp i min hand, du tittar med skrämda ögon.
Lättnaden kommer över dig när jag drar ut kuken, i nästa stund chockas du när jag smörjer in din fitta med ditt blod. Våra blickar tittar ner mina fingrar glider upp i dig och för in det röda, kniven markerar hela tiden en markering mot din hals. Jag smörjer in kuken med blodet som är kvar den är precis framför din öppning, vi vet båda att den snart kommer va inne i dig.
Men en stenhård stöt tränger jag in i dig, ditt blod gör att det går mycket lättare nu, du börjar gråta igen. Känslan av att äga dig fullkomlig är underbar, jag njuter av hur skönt din fitta kramar mig fast den egentligen inte vill.
Det har runnit mer blod, jag smetar in dina bröst med det, ljuset från lampan får det röda att gläna.
Jag nyper dig i vårtorna med min fria hand, tar dig så hårt jag vågar utan att någon annan ska höra.
– Se mig i ögonen.
Vi står nära varandra Du tvingas åter igen möte min blick, känner min flämtande andedräkt mot dig, lusten i mina ögon ger dig ännu mer skamkänslor. Din fitta har anpassat sig och det är inte längre bara ditt blod som gör att jag glider lättare. Hånflinet i min blick får dig att förstå att jag fattar att du är en våt slyna, dina tårar rinner.

Jag drar mig ur dig, greppar ditt hår och drar dig mot en låg byrå där det bara ligger ett par kuvert.
– Ta av dig byxorna, säger jag.
Du lyder, jag trycker upp dig på den så du halvligger och befaller dig att sära benen. Mina fingrar samlar upp nytt blod och smetar in din klitoris med det, tar tag om min kuk och drar ollonet över din klitoris. Knappt hörbart kommer ett stön ur dig, inte nog med att din kropp svikit dig du har visat det för mig. Taggad om bekräftelsen fortsätter jag, drar ollonet i cirklar över din svullna klitoris, du kan inte låta bli att titta. Jag släpper kuken men låter den va kvar mot ditt känsliga ställe, lägger en hand över din mun, böjer mig fram och slickar blod som på sina håll börjat stagnera på dina bröst. Drar min tunga upp över strömmen som går från såret i halsen, du ryser till när jag kommer fram till källan. Jag formar mina läppar runt såret kysser och suger in vätskan i munnen, smaken eggar mig. Drar mina slutna läppar upp över din käke, flyttar handen från din mun. Placerar mina läppar mot dina, vet inte om det är chocken eller något annat hos dig men när jag stoppar in min tunga välkomnar du den och möter den med din. Känner att jag måste knulla dig igen, sprutar in blodet jag gömt i min mun i din. Placerar blixtsnabbt handen över dina läppar igen, samtidigt tränger jag hårt in i dig. Stönande tvingas du försöka svälja ditt eget blod, du hostar och en del sipprar ut mellan mina fingrar.
Jag stöter så hårt jag kan utan att på kalla uppmärksamheten från dom andra i huset, fast det spelar inte så stor roll vad som händer min kåthet är för stor. Känner ilningar spridas från ollonet upp genom kuken till magen och vidare genom hela kroppen jag är i extas.
Ser dig hela tiden i ögonen, när jag tar bort min hand från din mun tvingas du anstränga dig för att inte stöna högt. Hela ditt väsen är som förbytt du har tappat kontrollen över dig själv, glömt bort kniven jag hela tiden håller mot din hals, eller är det tackvare den du är så kåt.
Gång på gång tränger jag in i dig, njuter hur tajt din plask våta fitta kramar runt min kuk. Jag samlar upp mer blod smörjer in din klitoris, drar ut min kuk smörjer in den med innan jag tränger in igen. Vi tittar på ner på dina särade fittläppar som tar emot min grova kuk, allt är rött.
Känner hur jag börjar närma mig, tänder enormt på hur galet sexig du ligger helt uppfläkt och blodig under mig. Ökar tempot tar dig hårdare och hårdare, känner ilningen komma från pungen hur den drar sig samman.
Jag drar mig ur i rätt ögonblick trycker ollonet mot din blodiga klitoris, sprutar tjock sperma över den. Vibrationerna från beröringen och synen av min sperma som blandar sig med ditt blod utlöser dig med. Du rör dig, stönar högt men jag är alldeles för tagen av min egen njutning som sprutar mot din klitoris för att göra någon åt det. Tiden har stått stilla, jag lutar mig mot dig ser dig i ögonen, du känner min sperma rinna ner mellan dina filtläppar.

1 kommentar:

  1. Ja precis min tanke, ska väl eventuellt flytta bloggen till ett bättre ställe längre fram :-).
    Tack för tipset föresten, mer känslor kommer...

    SvaraRadera