onsdag 18 augusti 2010

SEXNOVELL - Romantisk dominans.

Novellen innehåller vissa lättare inslag av dominans.

Känslan av närheten i allt är totalt och underbar, att långsamt utan att veta att man gör det föra handen över den andres hår medan man smeker varandra med sina andetag. I övrigt är det ända som existerar den andres puls som ökar och sänks i styrka i och med att man pressas samman eller skiljs åt i takt med ens andetag.

I det läget pressar jag upp dig ömt mot en vägg men ändå med en sådan tyngd att du är bortom valmöjlighet. För min ena hand upp och runt din hals, ena sidan berörs av min tumme precis ovanför den känner du min andedräkt. Berör lätt uppför din hud med mina läppar när dem närmade sig din örsnibb stannar jag upp och andas ut varmt. Snuddar den sen och viskat i ditt öra

-Du är svaret på fullkomlighet kvinna

Undertiden flätar jag i hopp min fria hand med din och känner lugn och rus blandas i mig och andas tungt.

Jag fortsätter berätta den typen av ord för dig samtidigt som jag pressar dig mot väggen med min stora kropp. Hela ditt väsen går upp i det du får höra, orden får dig att rysa och känna välbehaget från handlingarna jag beskriver utan att dem sker. Hela du rodnar konstant och tittar mer och mer ner i marken.

Det plötsliga bettet i din hals fått din kropp att rysa till av den smärtblandad njutning jag skickar in i dig, mina ord är lugna men ändå bestämda

-Du ska se mig i ögonen när jag pratar med dig!

Jag greppar hårdare om din hals under käklinjen och för upp ditt huvud högre.

- Se mig i ögonen

Långsamt öppnar du ögonen, kontakten som uppstår mellan våra blickar ger oss båda rysningar utan någon ytligare skett.
Jag skakar till och säger.

- Känna närvaron av perfektionen i dig pressad mot min kropp. Båda våra krafter är fullkomligt slut från leken, i morgon kommer spåren från den synas tydligt på oss båda. Vi borde ha ont men njutningen är total och det ända som kan få någon av oss att må bättre och växa, är att ge den andra ännu mer välbehag.

Hela tiden håller jag din blick, i en plötslig rodnad börjar du sänka dina ögon förläget ned mot marken.

Min hand sluter sig hårt och snabbt runt din hals. Du vet vad som gäller och möter min blick på nytt, hela tiden är du fastpressad mellan min tyngd och väggen.

Ilskan i mina ögon är mycket större nu och mina fingrar stoppar blodet som ska upp till ditt huvud. Du känner kraften i dig långsamt försvinna, rädsla kommer krypande kraftigt i dig. Jag håller dig på plats och trots att jag gör det jag gör med dig ger min närhet dig trygghet. Den berusande känslan från strypningen ökar mer och mer i dig.

Jag släpper inte mitt grepp om din hals fören dina ögonlock fladdrar till, hade jag hållit dig mot väggen i det läget skulle jag fått bära upp hela din vikt.
Du möter min blick så fort du kommer till sans.
Beskrivningen av lugnet når på nytt dina öron, om det ljuva i dig som blandas med mig. Hur vi lämnar oss själva, stiger upp ur våra kroppar och förenas till ett ända väsen i ett totalt lyckorus av fullständighet.

-Blunda

Du sluter dina ögon och efter ett tags väntat känner du mina läppar möta dina. Kyssen får oss båda att ska till ändå är vi bara i det första stadiet av kyssen och det ända som förenats är våra läppar.


Sexnoveller

Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 1.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 2.  
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.


1 kommentar:

  1. Härlig men gillade inte inslaget av strypningen.

    SvaraRadera