tisdag 17 augusti 2010

SEXNOVELL - Bussen, BDSM

Novellen är en BDSM historia och innefattar såväl tvång som smärta, vill ni få mer förståelse för historien läs inlägget DominansSkola. Känsliga läsare varnas.

Njutningen i att möta dina ögon är total.

Njutningen i att känna din andedräkt mot min hals är total.

Njutningen i att se dig stråla är total.

Njutningen i att skapa lyckorus känslor i dig är total.

Njutningen av att ha så mycket förtroende mellan oss att vi kan beröra det yttersta av våra fantasier oavsett om det sker via dirtytalk eller riktiga handlingar är obeskrivbar.


BUSSEN
Vi två sitter ensamma och åker på en kvällsbuss. Bussen gör sitt första stopp på evigheter, och två tonårs killar kliver på. Min ena hand håller ditt hår och den anda är upp stucken under din kjol och smeker din svullna klitoris som skickar njutnings inmpulser genom hela din kropp. Du ser min blick på killarna och fattar vad jag tänker, paniken tar tag i dig, du säger.
-Inte chans, aldrig i livet att jag gör något med dom. Du vågar inte be dom,
Du känner hur jag drar hårdare i ditt hår och tittar argt på dig.
-Jag lovar jag ska inte be dom smeka din blöta fitta och dina bröst, svarar jag.
I nästa sekund kysser jag ömt din hals, en rysning av njutning och värme går ut i din kropp i takt med att jag berör din hud.
Sedan biter jag du vill skrika men vågar inte på bussen, du drar en suck av lättnad när jag släpper taget. Mina ord får dig att hoppa till
-Jag ska inte. du ska be dom själv, väser jag.
-Aldrig att jag gör det.
Du känner mina tänder bita igen, mycket hårdare nu, du försöker knuffa bort mig men jag håller dig för hårt.
-Be dom.
Du slits mellan valet av mer smärta eller att förnedra dig själv genom att be dom, inom dig vet du att jag aldrig kommer ge mig.
- Visa dina bröst och be dom ta dig.
Mina tänder börjar beröra din hals igen, du känner paniken och vill till varje pris rädda din heder från att fläckas ner utav mycket yngre killar. Alternativet är dock inte möjligt du vill för allt i världen slippa smärtan. Miljoner tankar far igenom dig på bråkdelen av en sekund och slutligen låter du orden komma ur dig. Du ber dem trots allt inte av egen vilja.
-Ehhh killar.
Du säger orden så tyst att bara jag hör och vrider ned ansikten mot bröstet.
-Bättre kan du.
Jag kysser ömt din hals, mina fingrar glider hela tiden mellan dina plaskvåta fittläppar. Skamkänslor blandat med kåthet besitter dig, du tvingas stöna när jag för in två fingrar i skåran och låter dom glida in i dig.
Utan förvarning rycker jag snabbt ut dom, ljudet av hur våt du är når våra öron. Ingen annan kan ha hört det eller uppfattat vad det var som lät, ändå ser du dig runt om i panik, spänner kroppen och tokrodnar.
Jag drar mina händer längs din hals, rädslan för smärta kommer tillbaka.
-Visa brösten,
Du lyder direkt och drar upp tröjan och bhn över dem, på ren reflex dyker jag ner och tar den ena bröstvårtan i munnen. Mina läppar formas runt den och bröstvårtan hårdnar snabbt när jag suger in den i munnen du stönar när min tunga börjar glida över toppen på den. Mina fingrar börjar brutal snurrar över din klitoris du stönar igen. Sen känner du mina tänder tränga in i bröst vårtan och jag släpper den tillfälligt för att säga
-Be dom komma.
-Killar...
Mina tänder ger dig en lätt påminnelse.
-Grabbar.
Dom vänder sig om med ung nyfikenhet, den ena killen ser ditt ena börst mellan stolsraderna, hans min avslöjar att han är allt annat än erfaren.
Hedern griper tag i dig, grabbarna är på tok för unga vad håller du på med? Du nästan äcklas av skamkänslor ändå är du så kåt att du inte kan tygla känslorna. Du känner hat mot mig.
-Säg att du behöver hjälp.
Hur fan ska dom kunna hjälpa dig? Dom har säkert inte ens sett en kvinna naken förut. Mina tänder är på din hals igen, du sväljer och pressar fram.
-Jag behöver hjälp!
Med förväntansfull nyfikenhet närmar dem sig och granskar dig ingående med sina blickar, dom tittar på varandra med ett saligt men samtidigt nervöst leende.
Jag pressar upp dina armar på ryggen, skulle du försöka att dra dig ur är den möjligheten helt borta nu. Håller dina armar med en hand och styr din kropp så du sitter ut mot mittgången greppar om ditt hår med minandra hand.
Killarna står framför dig deras kukar buktar ut i byxorna. Du vill stirra ner i golvet men jag håller ditt huvud uppe, din blick letar in sig i väggen.
-Ta på slynans bröst.
Flinade besitter dom dina bröst med sina händer, killarna skakar av kåthet och har ingen känsla alls för att vara försiktiga, dom knådar brösten hårt. En av dem böjer sig fram och får dig att rysa när han suger på bröstvårtan i munnen, hans kompis gör honom snart sällskap.
Dina bröstvårtor är stenhårda den ena killen tar initiativ och börjar smeka dina ben, du pressar i hopp dem när han börjar glida upp för ditt lår. Stenhårt drar jag i ditt hår och placerar på nytt tänderna på din hals och väser fram.
-Sära dom.
Hans fingrar hamnar på början av fittan men vet inte riktigt hur han ska hitta in mellan dina känsliga blygläppar. Du hoppas på att han ska sluta så han inte förstår hur kåt du är. Slutligen trycker han ner handen längre och hittar in, när han vid rör din klitoris stönar du och han ler euforiskt.
Jag har behållt tänderna på din hals och vrider nu ditt huvud mot killen som pullar dig.
-Se honom i ögonen
Du lyder inte och får anstränga dig för att inte skrika så chauffören hör när mina tänder borrar sig in i din hals. Hela tiden utforskar hans fingrar din fitta.
-Snälla sluta, jag ska.
Din blick möter hans pojkaktiga leende som är fyllt av kåtförväntan och en aning nervositet. Han har fattat att det är klitorisen han ska bearbeta och du uppbådar all din självkontroll för att han inte ska se njutning speglas i ditt ansikte.
Kompisen smeker ditt ena bröst men du ser honom inte och vet att du måste möta andra killens ögon. Jag trycker fram din stjärt så hela fittan hamnar utanför stolen, han kommer åt ännu bättre nu, du hatar mig för det. Killen kan inte låta bli att titta ner och trycker långsamt in två fingrar i din plaskvåta fitta. Jag säger befallande
-Vill du fortsätta titta henne i ögonen.
Ett irriterat läte kommer ifrån dig, och du tvingas visa ditt ansikte förvridet i njutning för honom när han trycker in fingrarna i dig igen. Ljudet av hans fingrar i din plaskvåta fitta hörs tydligt.
Jag vet att det kommer krävas på tryckningar för att få igenom nästa sak jag planerar och placerar åter igen mina tänder mot din hals. Du fattar att något är på gång men chockas ändå när du hör mig säga.
-Knäpp upp hans byxor, ok.
Jag kommer inte släppa dina händer för än du sagt ja det är därför jag ber om bekräftelse. Inget svar, allt är knäpp tyst, orden har gjort honom helt vimmelkantig och hans hand slutar bearbeta dig. Han börjar sans sig och du ser i hans ansikte att han anser sig va på väg in i himmelriket. Drömmarnas dröm håller på att gå i uppfyllelse.
Aldrig att du kommer gå med på det, men du slutar tänka på det när mina tänder sprider ny smärta genom din kropp. För många gånger har du blivit biten och du vet att jag aldrig ger mig, du fattar att det är lika bra att underkasta sig.
-Ok, jag gör det
-Se honom i ögonen undertiden
Jag släpper dina händer men håller fast i ditt hår och greppar runt din hals med min andra hand.
Mot din vilja måste du acceptera att du kommer bli tvungen att ge njutning till en kille som är pinsamt mycket för ung och det värsta av allt inte kunna låta bli att njuta själv.
Hela tiden har ni ögonkontakt, du fumlar med hans skärp och knappar, hela tiden förnedras du av has blick, hans glädje över vad du gör med honom.
-Dra ner byxorna och kalsongerna och fortsätt titta honom i ögonen.
Pressar min tumme mot bitmärket du lyder motvilligt och känner samtidigt en pinsam längtan efter att titta på kuken. Jag vet vad du tänker och håller hårdare runt din strupe, jag kommer inte låta dig se den.
-Ta den i handen
Långsamt placerar dina fingrar på hans höft, blicken han ger dig brinner när dina hand närmar sig hans kuk. Kåtheten fullkomligt lyser i honom du känner skam över att du smickras över hur kåt du gör honom.
EHHH
Du känner hans varma andedräkt slå emot ditt ansikte när han stönar ut njutningen när din hand omsluter hans kuk. Han har långt ifrån stor men det spelar ingen roll och för några sekunder låter du dig förföras och fullkomligt uppslukas av kåtheten i hans blick. Skammen kommer över dig, skitungen fick dig att tappa fattningen du äcklas av din reaktion. Killen stöter till och hans kuk trycks mot din mage, han gillar inte din plötsliga passivitet.
Jag greppar runt din hals och ditt hår hårdare, du gnyr och vet att du måste lyda det jag kommer befalla dig, mer smärta är ett värre alternativ än nästan allt.
-Smek honom mot dina fittläppar.
Nu hatar du mig verkligen, han böjer ivrigt på benen och pressar framåt men missar fullkomligt. Fast greppar du hans kuk, era ögon är bara en decimeter ifrån varandra han tittar med enorm kåthet på dig. Långsamt drar du upp den mellan blygläpparna och för den i din hala springa mot klitorisen utan att tänka. Skammen över att du stönar när hans ollon nuddar den är stor men ändå lättare att än att han ska tränga in.
Han stöter och försöker pressa in, han trycker så det gör ont. Instinkterna tar över i honom men han vet inte riktigt hur han ska gå till väga. Du sätter händerna mot hans mage och försöker knuffa bort honom.
Jag hugger blixtsnabbt tag i dina händer och sliter bak dem och böjer upp dem på din rygg igen, och placerar mina tänder mot din hals. Han stannar upp tittar ner och backar samtidigt lite du pressar lätt i hopp dina ben lite. Mina tänder markerar på din hals och sedan säger jag
-Sära benen och se varandra i ögonen.
Båda lyder.
-Knulla slynan.
Han vågar inte släppa din blick och tar tag i kuken med handen för att styra in den men det tar ett tag innan han hittar rätt. Skamset stönar du när han för sitt ollon över varje mm av din svullna, våta och känsliga fitta.
Högt stönar du rakt ut när han hittar hålet och tränger hela vägen in med en hård stöt. Han är för kåt för att uppfatta hur mycket du njuter och det ger dig en lättnads känsla. Kramande omsluter du honom, varje rörelse och ryck hans kuk gör sprider mot villig njutning i dig. Han stöter och stönar frenetiskt, närmar sig orgasmen redan efter några juck. Hela kroppen spänns på honom och din fitta tvingas ta emot hans sperma, gång på gång sprutas den in i dig
Han ser helt groggy ut och lutar sig emot dig, medan hans kuk börjar krympa, du vill knuffa bort honom men jag håller dina armar på ryggen.

Du ser inte när jag nickar mot killens kompis, han börjar knäppa upp sina byxor.



Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 1.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 2.  
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.


3 kommentarer:

  1. Oj, det här kittlade rejält ;)
    Vill läsa en fortsättning, tack!

    missLi

    SvaraRadera
  2. Jag har för mig att jag läst den här förut, på porrigt kanske? Gillade den lika mycket den här gången. Kram Catfish

    SvaraRadera
  3. Hmm... ett annorlunda sätt att ta oskulden för en ung kille... *småler*

    Tack för läsningen!
    /Desi

    SvaraRadera