måndag 30 augusti 2010

Tankar till en bild 2.

Detta inslag heter tankar till en bild. Jag kommer skriva kortare sexnoveller till bilder som läsarna skickar in.
Vill du ha din egen historia skicka en eller flera bilder till sexuellatankar@hotmail.se. Genom att skicka bilden intygar du att den föreställer dig själv och att du är över 18 år på bilden.


                     Bilden kommer från Slynan, gillar ni hårt kolla hennes blogg.



Mina första tankar handlade om en situation där din pojkvän är inblandad. Du gör bort dig ordentligt och han beordrar blixsnabbt ner dig på knä för att du ska betala igen till mig.

Världen känns fruktansvärt orättvis, utan val är du tvungen att göra dig fullkomligt tillgänglig för att ta emot mig. Hur du inte hinner bli uppvärmd och hur skammen hugger tag i dig när jag direkt ställer mig bakom dig och hårt greppar dina skinkor och sliter isär dem.
Jag har redan hunnit få fram kuken och sekunden senare känner du hur jag brutalt börjar trycka in den i ditt heliga inre fast du inte är redo. Skammen är fullkomlig och det gör ont, du hör och känner hur jag spottar.
Skam, smärta går ut i dig när jag bara med tanke på min egen njutning tränger in i dig hårt och börjar ta dig brutalt. Allt du vill är att försvinna men vet att du måste svanka för att inte få mer skit av din kille.
Du önskar du kunde sjunka ner genom golvet när du motvilligt känner att din kropp börjar gilla det du utsätts för.

-Våta slyna, säger jag hånfullt.
Njutningen besitter mig fullkomligt, mina fingrar borrar sig in stenhårt i dina skinkor. Jag sliter dig mot mig med greppet varje gång jag tränger in i ditt heliga inre som du tvingats göra tillgängligt för mig. Hela mitt väsen förenas med dig i varje stöt som gång på gång resulterar i att jag brutalt stöter till din livmoderstapp.
Njutningen i dig börjar ta över elakt mycket och är så intensivt att smärtan bara har effekten att det blir ännu skönare. Din kropp har fullkomligt förrått dig och fast du förnedrats och tvingats till att underkasta dig är du plaskvåt. Min sperma fyllda pung slår emot över din blottade klitoris varje gång jag dunkar in min kropp i din.

Utan förvarning slår jag till stenhårt över din ena skinka, smärtan får dig att skrika till.
-Hållkäften, säger din kille.
Du biter dig i läppen när hans handflata träffar stenhårt över din andra skinka. Sen slår jag till igen och sedan han, vi slår om vart annat dina båda skinkor knallröda medans jag fyller dig. Det gör så ont i rumpan på dig att allt annat slutar existera, tårarna är på väg och börjar långsamt träda fram i dina ögonvrår.

Plötsligt slutar vi och du känner på nytt mina händer glida uppöver dina skinkor Beröringen är smärtsam samtidigt som du reagerar på den ännu mer. Jag tar tag om dina höfter och borrar in fingrarna hårt. Sedan börjar jag brutalknulla dig, tränger in med min svullna kuk i din blodfyllda och plaskvåta fitta.
Din rumpa är överkänslig och jag slår in mina höfter mot den så hårt att du skulle slungats framåt om jag inte höll i dig.
En panikartad ilning går genom din kropp när du känner hur orgasmen är påväg att närma sig. Förnedringen av den skulle vara total, du blir utnyttjad, förnedrad, slagen och gjord till ett objekt som bara används till att knullas och ändå håller du på att få orgasm. Du flämtar till av lättnad när du känner att min kuk håller på att svälla ytligare.
Njutningen i mig håller på att byggas upp fullkomligt och exploderar genom min kropp. Mina fingrar tränger sig in hårade och hårdare i din midja, hade du inte varit så kåt skulle det gjort riktigt ont.
Sexigheten av hur du står framför mig och svankar är totalt enorm men jag släpper inte taget om explosionen ännu, viljan att ta dig får mig att hålla emot. När du kände min orgasm närma sig började du slappna av och se räddningen från att bete som en riktigkåthora, du viste att det bara var lite kvar. Rädslan är tillbaka i fullkomlig styrka igen medan du långsamt upplever hur njutningen blir kraftigare och kraftigare.
-Hora, säger jag.
-Nej, flämtar du skamfullt till baka
-Du gillar att va en billig sperma hora,.
Du börjar säga nej men sekunden senare när nästa stöt fyller din plaskvåta horfitta är räddningen borta.
Varje mm av din kropp spänner sig och du skulle ramlat omkull om jag inte höll dig så hårt. Fittan börjar krama min kuk hårdare, vill få den att spruta. Utan kontroll stöter jag hänsynslöst djupt i dig. Njutningen som byggs upp i absurdum i min kropp exploderar ut genom kuk, gång på gång sprutas min kladdiga sperma djupt inne i dig.
Din kropp är helt slut och du känner min sperma i dig, du står kvar med rumpan i vädret.
-Jag är törstig, hämta ett par öl till oss, säger din kille.
Du reser överkroppen tittar upp mot honom och känner hur sperman börjar rinner i dig.
Jag ska bara duscha svarar du.
-Du ska göra som du blir tillsagd punkt slut. Glöm duschen du är en hora och ska känna dig som en sådan.

Kondensen på dem kalla ölen fuktar dina händer, långsamt och kontrollerat närmar du oss. Vi sitter båda fokuserade i en diskussion, tröjan jag lånat av din pojkvän efter att du spillde ner min är förliten och ser komisk ut. Om vi tittat på dig skulle vi sett dig le för en snabb sekund. Allt vi upplever är istället chocken från iskall öl som hälls över våra kroppar.
-Snälla förlåt det var inte meningen, snälla, säger du med panik i rösten.

Bilden kommer från Slynan gillar ni hårt kolla hennes blogg.

1 kommentar:

  1. Hello,

    I know the blog and though you do not understand what is written, I suppose that is a blog about BDSM.
    So, first of all, it would be great to know from what country are you from?
    So I can use google translator, rs, and interact with you, what would be a pleasure.

    We are from Brazil, the Lord JUN ZURIK, a Domino / OWNER and I, your submissive ÍsisdoJUN this that you write.
    We practice BDSM. We live a D / s relationship for 4 years and love the SM as well, even doing it.
    We are always interested in meeting people who have the same sexual orientation that we exchange knowledge and who knows.

    Feel at home on our blog.
    We're following them.

    Kisses respectful,

    ÍsisdoJUN

    Sorry my bad English, ok?

    ;)

    SvaraRadera