tisdag 19 oktober 2010

SEXNOVEL - Rough anal.

SEXNOVELL - Dominans, analsex, rough.

Känsliga läsare eller personer som inte gillar den här typen av noveller uppmanar jag till att sluta läsa nu. Se till att ha satt upp ramar och använd stoppord om ni låter det bli verklighet.

Deltar i en tävling i bloggen killyourdarlings med denna historia. Rösta gärna på mig där, jag är alternativ nummer tre.

Örfilen träffar dig hårt samtidigt som jag kör in kuken brutalt i din röv, njutning och smärta exploderar genom dig. Jag håller hårt om ditt ena bröst, pressar mig över dig med all min vikt, dina ben är låsta mot mina axlar. Sexigheten du utstrålar gör mig galet kåt, rädslan lyser i dina ögon när jag möter dem. Hela jag skakar av hur skön din kropp är när njutningsimpulser exploderar genom mig. En ny örfil träffar dig, jag tänker inte, bara handlar i rent kåtraseri.
Du försöker slå tillbaka men jag greppar bra dina armar och pressar ner dem ovanför ditt huvud. Släpper dina händer i samma rörelse som jag pressar in hela min kuk i din trånga röv igen. Jag greppar dina bröst, vill hålla i dem! Ger dig en snabb örfil igen, du slår tillbaka men jag är för kåt för att märka det. Drar mig ur dig och tränger in långsamt medan hela min kropp skakar av njutning från hur skönt din trånga röv tvingas smeka min stenhårda kuk. Vibrationerna av njutningen är så kraftiga att dina naglar som river mig inte existerar. Smärtan är oviktig och kan inte tävla med njutningen ditt anus ger mig.
Jag lägger hela min storlek och styrka över dig, pressar min kropp över dig. Dina ben är så högt upptryckta dem kan vara och din trånga röv är fullkomligt tillgänglig för min grova kuk. Jag greppar ditt hår och böjer ditt huvud så jag kommer åt att kyssa din nacke, dina naglar river min rygg. Du börjar anpassa dig, stönar samtidigt som jag kysser din nacke och hals och knullar dig hårdare och hårdare.

Klicka på läs mer för fortsättningen.



Hela mitt väsen är inne i dig.
Njutningen sjuder genom oss båda och exploderar in i den andra genom våran förening, vi är ett enda inferno av klimax. Din trånga röv kramar stenhårt runt min kuk varje gång jag slungar mig in i den. Jag stöter uppåt och du känner hur väggen in till fittan trycks in, din fitta är helt plaskvåt och det rinner ner från den över min kuk.
Jag flämtar över ditt ansikte medan jag hårt håller dina armar med en hand. Mina läppar vidrör din hals jag fångar din ena bröstvårta och nyper brutalt i den. Du är så kåt att smärtan direkt förvandlas till njutning, dina naglar river min rygg.
Allt går snabbare och snabbare hela din kropp börjar skaka. Njutningen i att se att du är så mycket slyna att du tänder enormt fast du blir tvingad tänder mig mycket. Helt utan kontroll ger jag dig först en hård örfil och sedan flera till efter varandra. Chocken skakar dig, du så kåt att det oundvikliga kommer hända fast du egentligen är rasande på mig. Du spänner dig i en båge och jag greppar runt din rygg och trycker dig mot mig samtidigt som jag stöter hårdare och hårdare in i din anus.
Vikten, styrkan och viljan från mig gör att du tvingas ligga kvar och kan inte slingra din kropp i de ryckningar orgasmen försöker styra dig i.
Naglarna på min rygg färgas röda genom att du trycker dem så hårt mot min hud att jag börjar blöda. Orgasmen äger dig, jag äger dig och din egentliga vilja är oviktig bara kåtheten talar. Musklerna i din kropp slappnar slutligen av, och du ligger utmattad och fullkomligt slut under mig. Blicken från mina ögon naglar sig fast i dina, du ser raseriet som pulserar i mig. Jag börjar knulla dig hårt igen, du är helt slut och vill att jag ska lugna ner mig, din kropp är helt enkelt för trött. Mina händer borrar sig in stenhårt i din ena axel och runt din nacke jag sliter dig hårt mot mig varje gång jag tränger, det gör ont och din kropp ömmar. Du tittar på mig med en blandning av vädjan och ilska
- Sluta, ta det lugnt, säger du.
Örfilen träffar dig stenhårt, ilska, rädsla och smärta rycker tag i dig, du vakna till och river mig riktigt hårt över sidorna. Jag grymtar till av smärtan samtidigt som njutningen som äger mig så fullkomligt att den inte blir påtaglig. Viljan att gång på gång tvinga din kropp att smeka min stenhårda kuk är det ända som räknas för mig. Nästa örfil träffar dig så hårt att du försöker skydda ansiktet. Jag hugger tag i dina händer och pressar ner dem ovanför ditt huvud.
Ruset i mig är så kraftigt att inget annat räknas och det ruset smittar av sig på dig, du vet inte när, bara att kåtheten plötsligt greppat dig igen. Min vilja av min och fullkomliga passion att ta dig har blivit lika stor hos dig i vilja att bli tagen. Mina ögon ser ut som en blodhungring vampyrs som maniskt jagar sitt offer och du tänder enormt på det.
– Du är till för att ta emot min kuk, FÖRSTÅR DU!? nästan skriker jag till dig.
Du vet att örfilen är på väg och vrider ansiktet för att komma undan men hinner inte i tid och smärtan slår ut i dig. Jag dunkar mig mot dig hårdare och hårdare, så hårt att det gör ont på oss båda men det spelar ingen roll. Jag spottar på dig om och om igen och igen, hela ditt ansikte blir kladdigt.
– Du är smutsig.
Hånflinet lyser från mitt kåta ansikte när du stönar högt efter att ha hört orden och samtidigt blivit uppfylld med min grova kuk.
– Slyna!
Rodnaden lyser lika starkt i ditt ansikte som hånflinet från mitt. Vi vet båda två att du inte har en chans att komma undan, att jag kommer att knulla dig om och om igen hela natten. Att jag kommer explodera och pumpa dig full med min sperma i total njutning och vi vet båda två att du kommer vara chanslös inför njutningen det ger dig fast du skäms över den. Vi vet båda två att du tänder enormt på att få vara min hora och att min vilja att ta dig inte ger dig något val.

Deltar i en tävling i bloggen killyourdarlings med denna historia. Rösta gärna på mig där, jag är alternativ nummer tre.

Sexnoveller


Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 1.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 2.  
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar