lördag 2 oktober 2010

Bön för behövande.

Jag tror på gud på något sätt även om jag inte är en vidare aktiv troende som går i kyrkan, jag dricker knappt ens nattvardsvin på egen hand. Men gud och bibeln har väldigt underbara saker att komma med vilket jag framöver kommer ta upp i bloggen.

Sex är underbart och avsaknaden på det beror på att vi inte visar herren vår vördnad tillräckligt mycket idag. Denna bön har jag skrivit till er tjejer. Er killar uppmanar jag att läsa den minst en gång per dag tex som middagsbön eller kvällsbön så att tjejerna får vad dem vill. Ni vill ju också att brudarna ska bli tillfredsställda för blir dem inte det det förvandlas dem till  satmaror.

Herre likt barmhärtighetens tärna, låt mig dig få tjäna.
Hon är våt, behöver något hårt.
Mot att hon onanerar, jag mig opponerar.
Hon är i nöd, behöver glöd.
Låt mitt spett, på alla sätt.
Få henne fylla, hennes kvinnlighet hylla.
Med en stråle, från min påle.
Bete dig inte sniket, hon ska till himmelriket.

Hjälps alla åt att be minst en gång om dagen så kommer alla få vad dem vill ha och slippa lägga massa tid på sexbloggar, Visst låter det bra, eller hur.

3 kommentarer:

  1. Hej
    Än så länge har jag ingen reklam som ger pengar, så jag vet faktist inte.
    Tyvärr.
    Tack, är det nånting du vill se mer av?
    Är ju fortfarande väldigt ny på det här, men hoppas få in lite tips och råd allt eftersom :-).

    SvaraRadera
  2. Man måste betala 59 kr eller nåt för att inte ha reklam på sin sida, enligt blogg.se.
    Men vill se hur det går med bloggen först, den är ju ganska nystartad :-)

    SvaraRadera
  3. Här känns det väldigt passande med ett Amen! :)

    SvaraRadera