lördag 30 oktober 2010

Uppdrag

Du möter mig och släpper in mig med blicken fäst på marken. När vi kommer in i hissen ska du ställa dig med ansiktet mot väggen och stjärten utåt och inte säga ett ljud, Under resan upp hade jag förutsatt att vi varit ensamma tafsat på dig precis som jag behagade. Med andra ord hade du fått agera slyna fullt ut, ingen rätt att prata eller påverka bara vara till för att ge mig njutning.
När vi kommit in i lägenheten skulle du gå rakt fram till din säng och klä av dig utan att rätten att titta mer på mig. Sen ställa dig på alla fyra i sängen och svanka samtidigt som du trycker ditt ansikte mot madrassen.
Du hör hur mina steg närmar sig bakifrån, hör hur jag klär av mig du vet att jag tittar på din kropp och att min kuk är stenhård.
Sängen tyngs ner, jag går på knä fram bakom dig mina händer hugger tag i dina skinkor hårt och sliter isär dem så din slynfitta är vidöppen för mig. Njutningen exploderar ut i mig när jag tränger in i dig hårt, känner din trånga fitta smeka min hårda kuk.
Fortsätter att brutalknulla dig och kommer bara göra det för min egen njutnings skull, besitta dig hårt och snabbt tills jag exploderar i fullkomlig extas djupt inne i din fitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar