söndag 22 augusti 2010

Tankar till en bild. 1

Detta är ett en nytt inslag på sidan och heter tankar till en bild. Jag kommer skriva kortare sexnoveller till bilder som läsarna skickar in.
Vill du ha din egen historia skicka en eller flera bilder till sexuellatankar@hotmail.se. Genom att skicka bilden intygar du att den föreställer dig själv och att du är över 18 år på bilden.




Hugger tag i och mosar ditt bröst i min hand innan jag greppar linningen på din tröja och sliter sönder den. Blottar ditt bröst för mig samtidigt som jag tvingar ner dig med min kropp.
-neeeej. dra inte sönder den, säger du arg och förnedrat.
-Hållkäften, du är skapt till att ge mig njutning och vill du inte att dina kläder ska gå sönder, låt bli att klä dig.

Mina fingrar sluter sig om din bröstvårta smärtan letar sig ut i din när jag pressar samman dom. Dina händer river desperat över min underarm för att frigöra dig från smärtan. Örfilen jag ger dig får dig instinktivt att skydda ansiktet med händerna och jag utnytjar läget och attakerar bröstvårtan igen. Slår till ditt ansikte när du försöker få bort min hand från bröstet. Dina händer flyger snabbt efter mina när jag ömsom penetrerar dig med smärta i bröstvårtan och kinderna
-Din djävul, säger du argt.
En ny örfil träffar dig hårt.
-Håll käften slyna
Jag grepar dina händer, binder i hopp dom och fäster linan i sänggaveln. Tar tag i din sönderslitna tröja och river en lång remsa ur den.Greppar din käke och börjar pressa in tyg i din mun.

Du är bunden och utelämnad och pressar ner dig med men tyngd genom att sitta gränsle över dig. Grepar din bröstvårta och nyper stenhårt på nytt. Du skriker till in i den sönderslitna tröjan jag pressar mot din mun.
-Gapa
Möjligheten att prata dig ur det hela är ditt sista försvar och paniken över att bli berövad den möjligheten är skrämmande, du uthärdar smärtan. Jag nyper hårdare på nytt och ditt skrik dämpas av trasan. Jag släpper bröstvårtan och för en sekund, nyper sedan igen. Märker att du försöker säga något, att du försöker be om att få lyda. Jag är förbannad över att du inte lytt mig och fortsätter nypa länge. Din utlämnade kropp sprattlar under min tyngd och du hyperventilerar när jag slutligen släpper bröstvårtan och ser in i dina ögon.
-Be om munkaveln
Du öppnar munnen och jag pressar in trasan och river en annan remsa som jag binder runt ditt huvud och placerar över munnen.
Örfilen träffar din kind stenhårt samtidigt pressar jag mina fingrar runt din bröstvårta.
-Jag sa att du skulle be om munkavlen slyna
Du hatar dig själv för att du valde den lättaste vägen och tro att jag bara skulle nöja mig med att få in tyget i din mun jag befallde dig att be om munkaveln. Hånflinet lyser i mitt ansikte.
-Vill du jag ska bli snäll mot dig behöver du bara be om munkaveln sötnos, säger jag ömt
Min blick går ned mot ditt bröst och du säger vad jag vill höra, men munkaveln hindrar orden från att nå mig. Mina fingrar sig sluter sig på nytt om din bröstvårta och du vet att jag kommer leka med dig väldigt, väldigt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar