lördag 4 september 2010

Åtrå

Fast det inte borde ske där vi är just nu känner jag njutningen av hur du trycker dig mot mig i takt med att mina finger toppar på din nacke skapar rysningar. Attraktionen mellan oss är så stark att vi båda skakar till av välbehag ögonblicket våra ögon möts innan vi sluter dem.
Flämtning som respons på föreningen av våra läppar, först lätt och snuddande sedan kraftfullt bara styrt av instinkter. Våra kroppar rör sig intensivt mot varandra genom massiv åtrå.
Jag tar plötsligt tag i dig, snurrar dig ett halvt varv och pressar dig hårt bakifrån mot fasaden på huset. Nafsar direkt till på din nacke och för upp mina händer innanför din tröja och glider intensivt över din hud. Oavbrutet berör mina läppar och tänder hela tiden din nacke utmed ryggraden.
Risken att någon kommer är inte jätte stor men hela tiden påtaglig fast det spelar egentligen ingen roll. Min åtrå till dig är för stor för att tyglas och du är fastnaglad av min styrka mot väggen så även om du inte ville det hade du suttit fast. Min stenhårda kuk pressas mot dig, jag nafsar till hårdare och för samtidigt in mina händer innanför din bh. Mer njutning strömma ut i dig när jag tar dina bröstvårtor mellan mina fingrar. Fast du gnäller till om att det är fel platts betyder orden egentligen inget, alla spärrar är borta och du gnida din stjärt mot min stenhårda kuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar