söndag 5 december 2010

Första på länge

Ledsen om jag varit dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden men ska frigöra mer tid nu.

Här kommer en ny kortare text om kyssar men se det som förspel inför det hårda jag kommer lägga upp framöver.



Jag sitta nära bakom och omsluta din hals med min ena hand samtidigt som mina andra fingertoppar glider in i din hårbotten och fyller dig med välbehag. Rysningarna som går ut i din kropp känner jag genom att du spänner kroppen i en båge och trycker dig mot mig. Min andra hand glider vidare runt din hals och över kinden och fångar upp ditt hår och drar det bakåt. Jag njuter av skönheten du utstrålar och energin som pulserar mellan oss långsamt för jag mina läppar mot din blottade hals och sluter mina ögon samtidigt som dem vidrör din bara hud. Kyssen får dig att göra ett tyst läte av välbehag, jag stannar upp och andas ut min varma anderäckt mot dig samtidigt som mina fingrar rör sig ner genom din hårbotten och över nacken. Jag för samma arm runt din midja och pressar dig mot mig du placerar din hand på min och kramar den. Mina läppar börjar kyssa dig igen och vandrar långsamt bort mot din ryggrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar