fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR

Hoppas alla får ett kanon nyår, om några minuter börjar jag släppa kontrollen själv och sedan ska det banne mig bli fest hela natten.

Mitt nyårslöfte blir att se till att fylla mig med massvis inspiration och se till att utveckla den till riktigt bra praktiska händelser.

I kväll ska jag börja med att samla inspiration till en ny sexnovell.





Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 1.
Sexnovell - Grotta i kolmården, del 2.  
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.

1 kommentar:

  1. hejsan
    du hade kommenterat mitt inlägg ang. dogging och tänkte att jag kunde kika runt på din blogg och ge ett vettigt svar på din fråga: om det finns några bra ställen på vintern? :)

    Jag tycker iallafall såhär, bli medlem på en sexcommunity om du inte redan är det..(jag är trogen anhängare av k6) där kan man hitta massor av andra som kan vara intresserade av att fixa en dogging träff i just ditt närområde:)

    Jag personligen föredrar just sånna där spontana möten (genom att lägga upp ett livemeddelande, som hamnar så att alla ser det, där man efterlyser andra i tex västernorrland som är sugen på doggingträff) på tex. lastbils parkeringar, rastplatser och parkeringar till industrier eller liknande.. ställen där det finns risk för att bli upptäckta, MEN man slipper ligga ute på nån igensnöad strand

    hoppas du fick ett svar du är nöjd med och fortsätt blogga och skriva noveller.. gillar verkligen det jag läser här hos dig!

    SvaraRadera