onsdag 6 oktober 2010

SEXNOVELL - Helt stilla.

Sexpoesi hade kanske varit en mer passande men den rubriken finns inte. Hur som helst har texten stor erotisk innebörd för mig.


snuddar långsamt din nacke
säger till dig att vara helt stilla
låter min fingertopp glida över din hud
du får inte röra dig
för min andra hand över din hals
ner mot nyckelbenet och upp igen,
ser in i dina ögon
du måste titta på mig hela tiden
visa din njutning

fullkomligheten du besitter är enorm att titta på
fullkomligheten kan bara uppstå genom att din skönhet känner njutning
du vet att du måste se mig i ögonen hela tiden medan jag säger orden
låter mitt finger gå in i din hårbotten ovanför nacken
hela tiden ser jag in dig
inspirerad av dig kan jag tala om hur vacker du är för alltid
beskriva din intensivitet
din sexighet
din skönhet
din glöd

och du får inte titta bort
låter min hand greppa din hals ömt
jag vill göra dig fullkomligare än du någonsin varit
jag vill uppleva njutningen i att se dig sväva,
njutningen i att slukas av dig, i att dricka av ditt blod i det läget och bli ett med dig

för mina fingrar hårt och snabbt ner för din nacke och till början av din rygg
rysningen exploderar ut i dig
välbehag fyller dig
du kämpar
får inte spänna nacken och röra dig
måste va helt still hela tiden och bara låta mig uppleva din perfektion
din perfektion som kräver allt fokus jag har för att förstås i sin helhet
viljan i att få dig att njuta, i att göra dig till mest kvinna i världen får mig att lyckas med att beskriva din skönhet
du får inte röra dig
då blir jag arg
viljan att uppleva dig i fullkomligt lugn är så stor att är du inte stilla så kommer jag bli mycket arg
ser rakt in i dig och för mina fingrar över din kind
snuddar kanten på dina läppar
jag vill kyssa dig, men det går inte då måste jag släppa dina ögon, och du är för vacker för att inte tittas på
måste fylla mig med dig i en evighet innan vi kan förenas på andra sett
kvinna du är vacker
låter ett finger gå över din underläpp, snuddar den kittlande och njutningsfullt
du halvsluter ögonen
lyckas koncentrera dig med mycket självbehärskning
min andra hand går över din axel
över din nakna hud
ner över den mot bröstet
hela min handflata är tryckt mot dig
glider ner över bröstvårtan

mina ögon är hela tiden inne i dina
äger dig fullkomligt

njutningen du känner syns genom din blick
din njutning ger mig njutning
min kuk är stenhård hela tiden
du vet det utan att titta, du får inte titta, du får inte röra,
du får bara va till för att ge mig njutningen genom att hela tiden se mig i ögonen
du ger mig mycket tankar
inspirerar mig
det är härligt att tänka tankar som är fullkomlighet

njutning sin högsta grad
tankar på att uppleva ditt totala välbehag
på att få dig att skaka av välbehag
på att få se världens all skönhet strömma ut mot mig på samma gång
och vad jag än säger, även om det får dig att rodna måste du se på mig

hela tiden se på mig,
bara uppleva mer och mer
bara ge mig njutning
njutning tills att allt annat upphört
då kommer jag hålla ditt huvud i mina händer
fortsätta att se in i dig
dra ut på det som kommer komma
det vi längtar och bävar efter
njutningen i att möta din kroppsöppning med min
känna ditt saliv flyta in i mig
rysa och skaka


Sexnoveller

Sexnovell - Bunden och utelämnad, men till vem?
Sexnovell - Bussen.
Sexnovell - Romantisk dominans.
Sexnovell - Gisslan i ditt hem.
Sexnovell - Självkontroll aka Massagenovell.
Sexnovell - Hotellet.
Sexnovell - Blodskyss.
Sexnovell - Utpressning på Café
Sexnovell - Inte ensamma.
Sexnovell - Helt stilla.
Sexnovell - Rough anal.
Sexnovell - Mot väggen.
Sexnovell - Kunden.
Sexnovell - En julsaga. 
Sexnovell - Tankar till en bild 1.
Sexnovell - Tankar till en bild 2.
Sexnovell - Tankar till en bild 3.
Sexnovell - Tankar till en bild 4.
Sexnovell - Tankar till en bild 5.

4 kommentarer: