lördag 9 april 2011

Sexnovell - Högläsning!

Hej :)

Jag har inte haft tid att skriva vidare mycket sexnoveller på sista tiden men tänker fortfarande lika mycket sex som tidigare, ska försöka få ner en ny fantasi i skrift så snart som möjligt så jag kan dela med mig av mina tankar. Lägger i avsaknad på text upp en bild på mig så länge.


En kul sak jag nyligen gjorde med en sexnovell var att ha en informell högläsning på ett café av sexnovellen "Utpressning på cafe". Det var inför en förutbestämd åhörare och det  befann sig lite folk på cafét i övrigt. Spänningen av att kombinera orden och att utföra vissa delar av det novellen beskriver var enormt tändande. Rekommenderar er att gå ut på café med datorn och läsa högt för varandra eller ha en historia att dela på nästa bussresa, hotellbesök eller till julafton.


Tänk bara på att inte göra det så ni inte stör eller blandar in folk som inte är med på noterna.

2 kommentarer:

  1. Det där lät ju spännande :)

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen att höra av dig om du har en mail att ge mig för att konversera vidare.

    kram

    SvaraRadera